حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون «نمایندگان ولایی» باتوجه به تاخیر ۳ ماهه در برگزاری این انتخابات و سپری شدن نزدیک به یکصد روز از آغاز سومین اجلاسیه مجلس دهم، اظهار داشت: این مسئله چه اهمیتی دارد. مگر بیکارید؟!

نماینده اصولگرای همدان در واکنش به این پرسش که آیا باتوجه به سپری شدن بیش از ۳ ماه از آغاز سومین اجلاسیه مجلس، قرار نیست هیات رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی برای سومین‌سال تعیین تکلیف شود، از پاسخ خودداری کرد.

همزمان محمدجواد ابطحی از اعضای این فراکسیون در واکنش به پیگیری خبرنگار ایلنا درباره زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی در سومین اجلاسیه مجلس دهم گفت: واقعیت این است که نمی‌دانم.

نماینده عضو جبهه پایداری در خمینی‌شهر استان اصفهان خاطرنشان کرد: باور کنید این موضوع را کاملاً فراموش کرده بودم و نپرسیدم؛ باید بپرسم!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار به برگزاری این انتخابات نیست، گفت: چرا ان‌شاءالله انتخابات که برگزار می‌شود ولی هنوز صحبتی نشده و من هم نپرسیدم.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی اما در پاسخ به این‌که حاجی‌بابایی رییس این فراکسیون نیز از پاسخ به این پرسش خودداری کرده و با این حساب، باید از چه کسی سوال شود، گفت: نمی‌دانم. لابد ایشان هم نمی‌دانسته‌اند.

ابطحی همچنین در واکشن به این پرسش که آیا قرار است ریاست حاجی‌بابایی و سایر اعضای هیات رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی، مادام‌العمر یا به تعبیر دقیق‌تر تا پایان کار مجلس باشد، به شوخی گفت: چرا که نه؟! خوب است دیگر! دیگر چه می‌خواهید؟!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.