ایفا  IFA یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه‌ی فناوری با تمرکز روی لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و گجت‌های مختلف روز دنیا است که همه ساله در برلین آلمان و با حضور برترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری برگزار می‌شود.

 

CLOi SuitBot

جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در IFA 2018

این دستگاه، یک ربات پوشیدنی ساخت شرکت LG است. افرادی که در کارخانه‌ها مجبور به جا‌به‌جایی محصولات سنگین هستند می‌توانند با استفاده از آن فشار کم‌تری به بدن خود وارد کنند. این دستگاه اولین نمونه اجرایی انسان محور این ربات است. LG با ساخت این ربات بار دیگر به‌ طور صحیح استفاده از ربات‌ها و هوش مصنوعی در زندگی انسان‌ها را نشان داد. اما هنوز هیچ حرفی از زمان عرضه این محصول گفته نشده است.

Eufy RoboVac ۳۰C

جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در IFA 2018

این دستگاه وسیله‌ای برای تمیز کردن هوشمند خانه‌ی شما است. شما می‌توانید مینی ربات شرکت Eufy را با اتصال به تلفن هوشمند خود کنترل کنید. این ربات یک جاروبرقی کوچک است که به‌ طور خودکار خانه‌ی شما را تمیز می‌کند. مورد جالب این ربات قیمت پایین آن است. RoboVac 30C در ماه سپتامبر با قیمت 30 دلار عرضه خواهد شد.

Garmin Vivosmart ۴

جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در IFA 2018

در نگاه اول ممکن است فکر کنید این محصول مانند بقیه ساعت‌های قدم‌شمار است اما باید بگوییم که این ساعت با داشتن امکاناتی جدید از بقیه محصولات مشابه پیشی گرفته است. علاوه بر داشتن سنسور شمارش ضربان قلب، بدنه‌ تماماً ضدآب، هشدار ضربان قلب بالا و ردیابی تنش دارای سنسوری برای اندازه‌گیری اکسیژن خون شماست تا با محاسبه آن بهتر بتوانید کیفیت خواب خود را بررسی نمائید. این کنترل‌کننده خواب پیشرفته با چک کردن حرکت‌های شما در خواب و نور محیط کیفیت خواب شما را بررسی می‌کند. این محصول با قیمت 78 دلار عرضه خواهد شد.

Acer Thronos gaming chair

جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در IFA 2018

صندلی بازی فوق‌العاده‌ای که امسال Acer رونمایی کرد. این صندلی 140 درجه می‌چرخد، ویبره می‌زند و حتی مکانی برای پای شما دارد. این سیستم دارای سه مانیتور 27 اینجی است که صفحه بازی را برای شما بسیار واضح‌تر می‌کند. این دستگاه وسیله‌ای است تا شما بتوانید با آن در بازی زندگی کنید. هنوز قیمت مشخصی برای این محصول گفته نشده‌ اما نباید انتظار قیمت پایین داشته باشیم.

Eve Room۲

جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در IFA 2018

سیستم کنترل هوشمند دمای خانه به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دمای خانه را در بهترین حالت قرار دهید. این دستگاه با بدنه‌ی آلومینیومی و اندازه کوچک خود بهترین گزینه برای استفاده در خانه است. این دستگاه برای شارژ از درگاه USB استفاده می‌کند. همچنین با اتصال این دستگاه به تلفن هوشمند خود می‌توانید از دقیق‌ترین وضعیف دمای خانه خود مطلع شوید. همین حالا می‌توانید این دستگاه را به قیمت 99.95 دلار از سایت آمازون خریداری کنید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.