دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در جمع کلانتر‌های آمریکا مدعی شد پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است و امیدوار است وقتی ریاست جمهوری اش تمام می‌شود دیگر رسانه‌هایی مانند نیویورک تایمز و سی ان ان کار و کاسبی خود را تعطیل کرده باشند.

ترامپ در واکنش به مقاله‌ای که در نیویورک تایمز منتشر شد ادعا کرد: «هیچ کس تاکنون کاری را که ما در کمتر از دو سال گذشته انجام داده ایم، نتوانسته است انجام دهد. باید بگویم اگر کسی به منابع ناشناخته در دولت اشاره می‌کند، احتمالا فردی ورشکسته است، نیویورک تایمز هم رسانه‌ای ورشکسته به شمار می‌آید. امیدوارم روزی که من رئیس جمهور نباشم یعنی شش و نیم سال دیگر، نیویورک تایمز و سی ان ان و دیگر رسانه‌های مسخره‌ای که اکنون وجود دارند دیگر کار و کسب شان تعطیل شده باشد، زیرا هیچ چیزی که جالب توجه باشد نمی‌نویسند.»

وی در ادامه گفت: «اختلافی که وجود دارد بر سر اهداف و برنامه هاست. این را هم درباره نیویورک تایمز بگویم که وقتی من پیروز انتخابات شدم، آن‌ها برای مشترکان خود نامه عذرخواهی ارسال کردند، زیرا انتخابات را به شکلی نادرست پوشش داده بودند.»

اشاره رئیس‌جمهور آمریکا به مقاله‌ای است که یک مقام ارشد کاخ سفید برای روزنامه نیویورک تایمز با این مضمون نوشت که در درون دولت، جبهه‌ای برای مقابله با ترامپ ایجاد شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.