نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی راجع به نیمار از پشیمانی این بازیکن برزیلی برای ترک بارسلونا و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال ۲۰۱۷ نوشته و در این گزارش ادعایی را مطرح کرده که عجیب و حتی مضحک به نظر می‌رسد.

موندو نوشته است که نیمار از روزی که جو دوستانه رختکن بارسلونا را به توصیه پدر و مدیربرنامه‌هایش برای خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی ترک کرد، به شدت از تصمیمش پشیمان شده و خواهان پیدا کردن راهی برای بازگشت به نوکمپ بوده است. این در حالی است که نیمار مدت کوتاهی پس از ترک بارسلونا از این باشگاه به خاطر نپرداختن پاداش وفاداری او به فیفا شکایت کرد و بارسایی‌ها را به دادگاه کشاند.

در ادامه گزارش این نشریه کاتالان آمده که نیمار پشیمانی‌اش از ترک بارسلونا را با یکی از مدیران این باشگاه و عوامل اجرایی که با آنها رابطه خوبی دارد در میان گذاشته است و حتی از یکی از آنها خواسته که به او برای بازگشتش به بارسا کمک کند.

موندو مدعی شده که نیمار در یک هتل در حضور یکی از مدیران باشگاه بارسلونا گریه‌کنان از او خواسته که کمکش کند تا به بارسا برگردد. این در شرایطی است که همچنان گفته می‌شود نیمار خواهان رفتن به رئال مادرید است و خودش هم شخصاً‌ داشتن تمایل به بازی برای کهکشانی‌ها را رد نکرده است.

نیمار پس از ترک بارسلونا به طور منظم به هم‌تیمی‌های سابقش سر می‌زند و این هفته هم به بهانه شرکت در یک مراسم خیریه راهی کاتالونیا شد. با این حال بارسلونا به خرید مجدد نیمار فکر نمی‌کند، چون مسئولان این باشگاه خرید بازیکنی که یک بار این تیم را ترک کرده است، را صلاح نمی‌دانند و علاوه بر این، آبی‌و‌اناری‌ها نه توانایی پس دادن پولی که بابت فروش نیمار از PSG گرفتند را دارند نه به لطف خرید‌های دو فصل اخیرشان نیاز به مهره جدید دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.