چندی پیش ستایس محمدی دانش‌آموز پایه هشتم آملی که رتبه برتر شهرستان در جشنواره خوارزمی را کسب کرده است به هنگام بازدید مدیران ارشد ستادی و استانی از اردوی همیار مشاور در اردوگاه شهدای دانش‌آموز مازندران، از نحوه تقدیر مسؤولان آموزشگاه خود، اظهار گلایه و ناراحتی کرده بود.

وزیر آموزش و پرورش با شنیدن این خبر، خواستار پیگیری سریع این موضوع شد و مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه وزیر، در دبیرستان داعی الاسلام شهرستان آمل و در جمع مسؤولان آموزش و پرورش استان مازندران و شهرستان آمل و کارکنان مدرسه از ستایش محمدی، دلجویی و تقدیر کرد.

شکوهی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و پیام وزیر آموزش‌ و پرورش به فرهنگیان شهرستان آمل و دانش‌آموزان، اظهار کرد: تلاش همه ما بر این است که با فراهم سازی تربیت تمام ساحتی در محیط آموزشی، فضای پرسشگری و روحیه مطالبه‌گری را در دانش‌آموزان تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در راستای سند تحول بنیادین برای تقویت این روحیه، گام‌های مثبتی برداشته شده که از جمله این اقدامات راه‌اندازی شوراها و تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله همیار مشاور است.

شکوهی افزود: دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که خواسته‌ها و مطالبات خود را با صدای بلند، اعتماد به نفس، شجاعانه و البته با رعایت مراتب ادب و احترام به مدیران و معلمان خود مطرح کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.