علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: یکی از مسائلی که بعد از جام جهانی وجود دارد این است که انتظار امکانات بیشتری را داشتیم. انتظار داشتیم اردوها و بازی‌های خوب داشته باشیم. خیلی از مسائل مانند حضور کی‌روش و بازی‌های دوستانه می‌توانست سریع‌تر انجام شود. بعد از عملکرد خوب در جام جهانی و به خاطر انتظارات از تیم ملی، باید شرایط بهتری را فراهم کنیم. خدا را شکر ماندن کادرفنی قطعی شده و خواه و ناخواه انتظارات از تیم ملی بالاست و ان‌شاءالله انتظارات را برآورده کنیم.

او درباره آقای گلی در لیگ اردیویژه هلند خاطرنشان کرد: خدارا شکر می‌کنم به عنوان یک ایرانی به این افتخار دست پیدا کردم. یکی از بزرگ‌ترین مسائل این است که لژیونرها در خارج از کشور خوب کار می‌کنند. به عنوان بازیکن ایرانی مسئولیت بزرگی روی دوش ماست که عملکرد خوبی داشته باشیم و با کسب افتخارات شخصی نام کشورمان را مطرح کنیم. این اتفاق به عنوان یک ایرانی برایم لذت بخش‌تر بود چرا که بازتاب خوبی در دنیا داشت. استعدادهای فوتبال ما در فوتبال اروپا و در شرایط امکاناتی بهتر، رشد بهتری دارند. این موضوعات در اروپا پیش پا افتاده است. امکانات حق فوتبال ایران است. امیدوارم شرایط رفته رفته بهتر شود و فوتبالیست‌های ما در شرایط بهتری رشد کنند.

بازیکن برایتون انگلیس درباره ماندن بازیکنان تازه منتقل شده به تیم جدید در باشگاه خود و نرفتن به تیم‌های ملی گفت: یکی از آرزوهای فوتبالم انتقال به لیگ انگلیس بود. انتظارات و خواسته‌ها از بازیکنان بیشتر است. لیگ برتر، بهترین لیگ دنیاست. بازی راحت در لیگ انگلیس وجود ندارد. هفته‌های اول برای آشنایی با محیط و فرهنگ جدید بود. هفته‌های اول زمانی است که با شرایط آشنا شوم. به امید خدا این اطمینان را دارم که شرایط در باشگاه بهتر می‌شود. من تحت هر شرایطی در تیم ملی حاضر می‌شوم چرا که برای من یک افتخار است. هر وقت از من بخواهند به تیم ملی می‌آیم. قطعا تیم ملی در شرایط فعلی و در روزهای فیفا دی اولویت دارد. رفته رفته در باشگاه بهتر می‌شوم.

به گزارش ایسنا در ادامه، جهانبخش به دلیل مداخله مدیر رسانه‌ای تیم ملی از صحبت درباره خداحافظی سردار آزمون امتناع کرد و این موضوع را به کادرفنی تیم ملی واگذار کرد.

او در پایان گفت: بحث بازی‌های دوستانه می‌تواند تاثیرگذار باشد. ژاپن و کره جنوبی با تیم‌های خوبی بازی می‌کنند. آنها با تیم‌های فراتر از سطح فوتبال آسیا بازی می‌کنند تا در بازی‌های رسمی راحت‌تر باشند. بازیکنان ما به بازی‌های بزرگ نیاز دارند. اگر قبل از جام جهانی چند بزرگ داشتیم با شرایط ذهنی و بدنی بهتر در رقابت‌ها شرکت می‌کردیم. منظور من بهتر شدن این مسائل است. اگر در فاصله چهار، پنج ماه باقی مانده تا جام ملت‌های آسیا شرایط بهتر شود ما هم می‌توانیم بهتر از گذشته به خواسته‌های مردم عمل کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.