دیشب حدودا ساعت ۹ شب،‌ صدایی شبیه به تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری شنیده شد که رجانیوز اولین خبر مربوط به این صدای تیراندازی را منتشر کرد اما دقایقی بعد تکذیب شد. یک منبع آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری گفت: «هیچ تیراندازی در کار نبوده و صدای انفجار ناشی از آتش‌بازی و مربوط به یک جشن عروسی بوده است.» پس از آن جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله هم خبر تیراندازی در اطراف ساختمان ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.

سردار اسماعیل کوثری به ایسنا گفت: «آن چه حوالی منطقه پاستور شنیده شده، صدای آتش‌بازی در جشنی در اطراف این منطقه بوده است. شرایط خیابان‌های اطراف ساختمان ریاست جمهوری همچون ساعات قبل عادی و امنیت کامل در این منطقه برقرار است.

حمیدرضا گودرزی، مدیر کل امنیتی استانداری تهران نیز با تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری گفت: «صدای ممتد و شبیه به تیراندازی شنیده شده شامگاه شنبه در محدوده خیابان پاستور مربوط به پرتاب فشفشه و منور در تالار عروسی واقع در خیابان احسانی در حین ورود عروس و داماد بوده است و شایعه های مربوط به آن در فضای مجازی، طبق بررسی های صورت گرفته صحت ندارد.»

دقایقی بعد هم توییتر خبرآنلاین جشن عروسی را تکذیب کرد و نوشت که صدا مربوط به افتتاح رستورانی در خیابان آذربایجان بوده و چند منور شلیک کرده است.

 

در واقع تمام این سر و صداها برای افتتاح یک رستوران بوده و نه عروسی‌ای در کار بوده و نه موضوع نگران‌کننده‌ای در نهاد ریاست جمهوری!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.