پروپئیچ با قراردادی دو ساله در سال ۹۴ به استقلال پیوست و در مدت زمان حضورش در جمع آبی‌های پایتخت، برای این تیم ۵ گل به ثمر رساند. در فصل دوم این بازیکن مورد تایید منصوریان قرار نگرفت و با قرار گرفتن نام این بازیکن در لیست مازاد استقلال، او راهی کشورش شد. پس از آن پروپئیچ با شکایت به فیفا خواستار پرداخت مطالبات خود شد که به نظر می‌رسد فیفا به نفع این بازیکن رای داده و استقلال مجبور به پرداخت ۳۶۴ هزار دلار است.

البته هنوز نامه‌ای نه به باشگاه استقلال و نه به فدراسیون فوتبال مبنی بر جریمه شدن استقلال در این پرونده فرستاده نشده است.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌و گو با ایسنا درباره جریمه این باشگاه در پرونده پروپئیچ اظهار کرد: فعلا نامه‌ای برای باشگاه نیامده است و باید نامه بیاید تا ما آن را پیگیری کنیم. البته ما می‌دانیم که باشگاه در این پرونده جریمه شده است.

وی ادامه داد: دوستانی که پیگیر کارهای باشگاه استقلال هستند، این پرونده را دنبال می‌کنند و در حال انجام کارهای آن هستیم تا هر چه زودتر این پرونده هم بسته شود. جریمه‌ای که باشگاه در پرونده پروپئیچ متمحل شده است، ۳۶۴ هزار دلار است که وکلای باشگاه پیگیر آن هستند تا استقلال این پرونده را هم پشت سر بگذارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.