سرمربی سابق آبی‌ها در یک ماه اخیر رفت و آمد‌های زیادی به باشگاه استقلال داشته و قرار شده از این پس در قالب گروهی که تلاش می‌کنند مربیان و بازیکنان سابق طلب‌های خود را به این باشگاه ببخشند، فعالیت کند! نقش جدید مظلومی در باشگاه استقلال دقیقا در منافات با تخصص او است.

مظلومی سال‌ها در حوزه فنی باشگاه استقلال کار کرده و مربی و سرمربی بوده و مشخص نیست که چرا مدیریت جدید این باشگاه او را در گروهی قرار داده که مقاصدش گرفتن تخفیف از طلبکاران قدیمی این باشگاه است.

به جز مظلومی قرار است حاجیلو و عبداللهی و احتمالا فریبا در این گروه فعالیت کنند. فتحی هم به ‌عنوان ناظر در کنار این گروه خواهد بود اما عملا عنان کار دست این افراد است.

 البته به کارگیری مظلومی در این حوزه هم می‌تواند از خوش‌سلیقگی‌ها یا به عبارت بهتر زرنگی‌های سرپرست جدید باشگاه استقلال باشد اما پرسش این است که چرا در زمینه‌های مهم‌تر از تجربه این افراد استفاده نمی‌شود؟ چرا مظلومی و امثالهم نباید در تعیین دستمزد‌ها یا عقد قرارداد‌ها با بازیکنان و مربیان بخصوص خارجی‌ها نقش داشته باشند تا این همه مشکل گریبان استقلال را نگیرد؟! نکته‌ای که در تحولات اخیر باشگاه استقلال کاملا آشکار است اینکه تازگی‌ها خبری از علی جباری و گروه پیشکسوتان این باشگاه نیست!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.