شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز یکشنبه نوشت: یاران راموس دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه ۳ – ۱ به سود خود به پایارن رسانده و مقام قهرمانی این رقابت ها را برای سومین سال پیاپی از آن خود کردند.

این در حالی است که بخت های لیورپولی ها برای پیروزی و شکستن طلسم چندین ساله آنها در فتح لیگ قهرمانان با مصدومیت ستاره مصری این تیم و خروجش از زمین بازی در دقایق ابتدایی نیمه نخست تحت الشعاع قرار گرفت و به زعم بسیاری راموس عمدا قصد مصدوم کردن صلاح را داشته و با همین نیت او را متوقف کرده است.

در این بین، هواداران تیم ملی انگلیس در جریان بازی شب گذشته این تیم مقابل اسپانیا در فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ لیگ ملت های اروپا که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد، با هر بار پا به توپ شدن کاپیتان تیم ملی اسپانیا به نشانه اعتراض او را «هو» کردند.

راموس در واکنش به اعتراض هواداران اظهار داشت: هر کسی در چنین شرایطی سعی می کند از هیاهوی تماشاگران فرا کند و اصطلاحا آن را نشنیده بگیرد اما در نهایت راه گریزی وجود ندارد با این حال سر و صدای آنها بازی مرا تحت تاثیر قرار نداد.

وی ادامه داد: دوست داشتم جور دیگری از من استقبال می شد چرا که هواداران فقط اتفاقات آن بازی را به یاد داشتند و هیچ کس از خطری که جان من و خانواده ام را تهدید کرد اطلاعی نداشت.

بازیکن ۳۲ ساله اسپانیا پیش از این در پاسخ به پرسشی مبنی بر پیش بینی خود در مورد واکنش احتمالی هواداران انگلیسی در ورزشگاه ومبلی لندن اظهار داشت: واقعا نگران این موضوع نیستم و اهمیتی ندارد، هیچ وقت قصد آسیب رساندن به حریفان را نداشته ام و از این رو در رابطه با آن اتفاق وجدانم کاملا آسوده است. می دانم که هواداران انگلیس با بازیکنان همان گونه که سزاوار آن هستند، رفتار می کنند؛ بنابراین کوچک ترین نگرانی از این بابت ندارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.