تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. 

 

* اتوبوس تیم ملی فوتبال کشورمان که برای انجام بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان در راه عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) بود، از مقابل ورزشگاه شهید کاظمی عبور کرد که هواداران پرسپولیس از این موضوع شگفت‌زده شدند و برای ملی‌پوشان دست تکان دادند!

* علیرضا بیرانوند و بشار رسن به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی ایران و عراق کماکان غایبان تمرین پرسپولیس هستند.

* سیامک نعمتی امروز با خودرویی گرانقیمت خود در ورزشگاه کاظمی حاضر شد که هواداران پرسپولیس در خصوص مدل و قیمت خودروی هافبک پرسپولیس با هم صحبت می‌کردند.

* بازیکنان ابتدا به مدت 30 دقیقه به بدنسازی پرداختند و از ساعت 18 وارد زمین تمرین شدند و به بازی آقا وسط روی آوردند. در ادامه برانکو تمرینات ویژه‌ای برای مدافعان و مهاجمان تدارک دید و عملکرد آنها را محک زد. مرور کارهای تاکتیکی نیز پایان‌بخش تمرین امروز سرخپوشان بود.

* یکی از بستگان نزدیک سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخپوشان امروز در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد.

* حدود 100 هوادار در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

* تیم برانکو به خاطر حضور علیرضا بیرانوند و بشار رسن در اردوی تیم‌های ملی ایران و عراق با دو تغییر در مقابل نساجی مازندران مواجه می‌شود و این مربی کروات از رادوشویچ و گادوین منشا در دیدار روز چهارشنبه بهره خواهد برد.

* محسن ربیع‌خواه به مانند دیروز به تمرینات اختصاصی همراه با توپ پرداخت. 

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران خواهد رفت. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.