پروانه مافی  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که آیا استثنائاهای موجود در قانون "منع به کارگیری بازنشستگان" می‌تواند این قانون را از فلسفه اصلی خود دور کند، اظهار کرد: استثنائاهای موجود در این قانون بسیار محدود است که تنها شامل نهادهای امنیتی و نظامی می‌شود.  کل استثنائات حدود یک درصد از جمع بازنشستگان است که این قانون آنها را شامل می‌شود که از نظر من آن قدر کم است که قابل توجه نیست.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: این قانون در خصوص بقیه بازنشستگان جاری است و امیدوارم با اجرایی شدن این قانون فضا برای جوانانی که پشت سد مدیران سالمند مانده‌اند باز شود تا جوانان بتوانند در دستگاه اجرایی با نشاط و ضعف جوانی و خلاقیت و فکر جدید رونق و تحول جدیدی رقم بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان‌ با اشاره به انتسابات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب یک فرد جوان به عنوان نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها بیان‌ کرد: خیلی از افراد در این زمینه  صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند و پشت سر مقام معظم رهبری قرار می گرفتند، اما رهبر انقلاب با انتساب نیروهای جوان پیام خود را به جامعه ابلاغ کرد که ایشان نیز کاملا موافق هستند و نهادهای اجرایی اعم از نهادهای عمومی در دستگاه‌های دولتی و شرکت های دولتی و حتی شهرداری‌ها باید در نیروهای جوان و تحصیلکرده استفاده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.