محمدحسین مقیمی استاندار تهران روز سه‌شنبه در آیین افتتاح ورزشگاه ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر که با حضور معاون اول رییس‌جمهورو وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به جمعیت ۵۷۰ هزار نفری شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: اسلامشهر از شهرهای بزرگ تهران است و یکی از مهم‌ترین توقعاتی که مردم اسلامشهر از دولت دارند توجه به پروژه مترو است.

وی گفت: مجری طرح مترو اسلامشهر در حال حاضر شهرداری تهران است اما به دلیل آن‌که مدیریت اسلامشهر از شهرستان جداست، تقاضا داریم که این پروژه به نام شهرداری اسلامشهر تغییر نام و مجری آن تغییر کند.

استاندار تهران همچنین با اشاره به نیازهای شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در اسلامشهر در بخش فضاهای آموزشی و همچنین درمانی با مشکلاتی مواجه هستیم که رفع آن‌ها نیازمند کمک‌های ویژه‌ای است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و صنعتی در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی این شهرستان خدمات فنی به سایر شهرستان‌ها از جمله تهران ارائه می‌دهند.

استاندار تهران در پایان تاکید کرد:  اگر از سوی دولت به پروژه مترو اسلامشهر کمک شود، هم از طریق خط۳ مترو شهری تهران و هم از طریق تاسیس ایستگاهی در واوان بخش عمده مشکلات حمل و نقل اسلامشهری‌ها برطرف خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.