بسیاری دوست دارند ماه عسل خود را در شهرهای ساحلی بگذرانند؛ برخی به فکر سفری ماجراجویانه هستند؛ برخی دیگر شهرهای پرزرق و برق اروپایی را می‌پسندند و بعضی‌ها ایران‌گردی را برای ماه عسل خود ترجیح می‌دهند.

با توجه به هزینه زیادی که سفر ماه عسل روی دستتان می‌گذارد؛ لازم است در انتخاب مقصد سفر رویایی‌تان عجله نکنید و با آگاهی کامل اقدام به رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیما کنند.

اگر قصد دارید برای ماه عسل به خارج از کشور سفر کنید ولی هنوز مقصدتان را انتخاب نکرده‌اید، در ادامه شما را با ۶ مقصد شگفت انگیز آشنا می‌کنیم که انتخاب هر یک از آنها، ماه عسل‌تان را به یاد ماندنی خواهد کرد.

سفر به میکونوس

اگرچه سفر ماه عسل، باید رویایی و روماتیک باشد، خیلی از زوج‌ها تمایل به بازدید از بناهای تاریخی و یا انجام تفریحات دیگری در شهر مقصد دارند. با توجه به این موضوع، جزیره میکونوس با داشتن بناهای تاریخی و تفریحات ساحلی، یکی از بهترین مقاصد برای سفر ماه عسل است. این جزیره، از زیباترین جزایر یونان به شمار می‌آید و شهرت آن به دلیل، شب‌های زنده و سواحل طلایی میکونوس است. 

از اکتبر تا مارس، هوای جزیره میکونوس بارانی است و سفر در این زمان، به دوستداران هوا آفتابی پیشنهاد نمی‌شود. بس بهتر است برای رزرو هتل خارجی در میکونوس به ماه‌های دیگر سال فکر کنید و بلیط هواپیما خارجیخود را به مقصد این شهر برای فصول گرم بخرید.

از جمله دیدنی‌های جذاب این جزیره، سواحل شنی زیبا، اقیانوس آبی، ساختمان‌های سفید و گالری‌های هنری است. هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی میکونوس، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. موزه دریایی، فرهنگ عامه و کشاورزی، از جمله جاذبه‌های گردشگری میکونوس به حساب می‌آید.

سفر به مالدیو

مالدیو، مقصدی رویایی با جاذبه‌های تفریحی بسیار، در اقیانوس هند است. آب و هوای مالدیو، نسبتا گرم است و سواحل آن با شن‌های سفید رنگ و درختان نخل پوشیده شده است. غواصی و صرف غذاهای دریایی خوشمزه، از دلایلی است که بسیاری از زوج‌ها را به مالدیو می‌کشاند. از غذاهای معروف مالدیو، می‌توان فیهونوماس، کولی بورکیبا و بامبوکی لوهیتی را نام برد.

اگر هتل‌های مالدیو به زوج‌های جوانی که برای ماه عسل در آنجا اقامت می‌کنند، خدمات ویژه‌ای همراه با تخفیف ارائه می‌کنند. بهترین قیمت رزرو هتل خارجی مالدیو و بلیط هواپیما خارجی را می‌توانید در سایت آیتورز پیدا کنید.

سفر به سریلانکا

یکی دیگر از مقاصد رویایی برای سفر ماه عسل، سریلانکا است. این بهشت گرمسیری در غرب اقیانوس هند قرار دارد و مارکوپولو از آن به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا یاد کرده است.

بازدید از مرکز نگهداری فیل‌ها، پیاده‌روی در دامنه‌های قله ادامز ،بازدید از مناظر سرسبز و مزارع چای، بازدید از آبشار راوانا و سواحل زیبای جنوبی از جذابیت‌های سریلانکا به شمار می‌آید.

به زوج‌هایی که عاشق ماجراجویی در مکان‌های ناشناخته و اقامت در هتل‌های جنگلی هستند، سفر به سریلانکا پیشنهاد می‌شود. قیمت رزرو هتل خارجی در سریلانکا و خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد این کشور بسیار مناسب است.

سفر به ونیز

ونیز، یکی از بهترین مقاصد برای سفر ماه عسل است. این شهر رویایی در ایتالیا قرار دارد و تنها وسیله رفت و آمد در آن قایق است. بازدید از ساختمان‌های قدیمی و موزه‌های تاریخی ونیز، مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. شما هم با خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی در ونیز می‌توانید از گشت و گذار در خیابان‌های باریک شهر و دیدنی‌های آن در ماه عسل خود لذت ببرید.

سفر به سانتورینی

سانتورینی، جزیره آتش‌فشانی در قلب یونان است. جاذبه اصلی این جزیره، ساحل و دریای آبی آن است. خانه‌های سفید رنگ با گنبدهایی آبی آرامشی بی‌نظیر را برای هر گردشگری در سانتورینی رقم خواهد زد. همچنین، هتل‌ها و ریزورت‌های زیبا و رستوران و کافه‌های سانتورینی، سفر ماه عسل شما را به یادماندنی‌تر خواهد کرد. برای رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد یونان به آیتورز سر بزنید تا بتوانید بلیط و هتل خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

سفر به بالی

بالی، یکی از هزاران جزیره زیبا اندونزی است که در میان اقیانوس آرام و هند قرار دارد. آتشفشان‌های فعال، جنگل‌های وحشی و کاخ‌های تاریخی، دلایل انتخاب این جزیره توسط زوج‌های جوان است. بالی، مجموعه کاملی از تفریحات آبی و جنگلی، بازدید از معابد و کاخ‌های باستانی را برای یک سفر ماه عسل رویایی در خود جای داده است. یکی از زیباترین مناظر بالی، مزارع زیبای پلکانی برنج است. در کنار مناظره چشم‌نواز شالیزارهای برنج، ساحل جنوبی و ماسه‌های سفید رنگ بالی را از دست ندهید.

هتل‌های ساحلی بالی بهترین مکان برای اقامت ماه عسل شماست. امکانات رفاهی و قیمت مناسب رزرو هتل خارجی بالی و بلیط هواپیما خارجی به مقصد اندونزی موجب می‎شود بسیاری از زوج‌های ایرانی بالی را برای ماه عسل خود انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با قیمتی ارزان می‌توانند در سایت آیتورز جست‌وجو کنند و با مقایسه بهترین قیمت‌ها، خرید کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.