دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز شد که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود بگذرد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

تک گل این دیدار را محمد غلامی در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

حسین زرگر قضاوت دیدار ملوان - سپیدرود را بر عهده داشت. او در این دیدار به میثم تهی‌دست از تیم سپیدرود رشت و پوریا غلامی از تیم ملوان کارت زرد نشان داد.

علی کریمی که دوباره هدایت سپیدرودی‌ها را بر عهده گرفته است، در این دیدار موفق شد اولین پیروزی خود را با تیم سپیدرود در بازگشت مجدد به این تیم، کسب کند.

در دقیقه ۴۵ نیمه نخست این مسابقه به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران ملوان بندرانزلی و برخورد آن به سر علیرضا عزت کرامت، هافبک سپیدرود رشت، علی کریمی، سرمربی این تیم بازیکنان خود را از زمین بیرون کشید که با وساطت عوامل برگزاری مسابقه سرخپوشان گیلانی پس از نزدیک ۲۵ دقیقه به زمین برگشتند.

براساس این گزارش، در دقایق پایانی بازی نیز تماشاگران منتسب به تیم ملوان بندرانزلی اقدام به پرتاب سنگ به سمت زمین کردند که این بار کمک داور دوم از پرتاب سنگ‌های هواداران تیم میزبان در امان نماند. به همین خاطر بازی برای دقایقی متوقف شد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.