پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران اظهار کرد: بازی سختی بود ولی یک پیروزی بسیار بزرگ کسب کردیم. مقابل تیمی بسیار قوی بازی کردیم. مقابل تیمی که بازیکنان ملی دارد. اما آن‌ها را روی نیمکت گذاشته است. تراکتورسازی مربی بزرگ و باتجربه‌ای دارد. این مسائل ارزش پیروزی ما را دوچندان می‌کند.

او افزود: ما هوشمندانه بازی کردیم و فکر می‌کنم می‌توانیم بهتر از این‌ها باشیم. البته زمان‌هایی بود که کنترل بازی را از دست دادیم و بازیکنان‌مان احساساتی شدند. من احساس کردم که بازیکنانم از نظر روحی روانی افت کردند. من در استراحت ۱۵ دقیقه‌ای بین دو نیمه سر آن‌ها داد زدم که از خواب بیدار شوید. الان از این پیروزی خوشحالم اما این تنها یک پیروزی بود و ما نیاز به پیروزی‌های بیشتر داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: نباید زمانی که گل می‌خوریم افت کنیم. بازیکنان در رختکن به من گفتند که در نیمه دوم هواداران به آن‌ها فحش دادند. باید به هواداران بگویم که امسال سال سختی برای صنعت نفت است. پولی که دیگران دارند در تیم ما وجود ندارد. ما بازیکنان زیادی از دست دادیم و شرایط کنونی دلار باعث شده تا نتوانیم بازیکنان بیشتر و باکیفیت‌تر بیاوریم.

سرجیو افزود: ما کار جدی‌ای را انجام می‌دهیم. نگاه ما به آینده به بازیکنان جوانی است که می‌توانند به ما اضافه شوند. ما نیاز به حمایت هواداران‌مان داریم. اگر آن‌ها بخواهند همین طور رفتار کنند سال سختی برای ما خواهد بود. فکر نمی‌کنم هواداری دوست داشته باشد که صنعت نفت سقوط کند پس باید با هم تلاش کنیم. امیدوارم در بازی بعدی هواداران با ما باشند.

او درباره دنیس بازیکن صنعت نفت توضیح داد: همه بازیکنان شانس فیکس بازی کردن دارند. او این شانس را در بازی مقابل سپیدرود به دست آورد. ما از  عملکرد او راضی بودیم اما متاسفانه او مصدوم شد یک بازیکن جوان دیگر به نام بالوتلی هم بازی کرد که عملکرد خوبی داشت اما آرام آرام پیش می‌رویم. نباید بالوتلی دچار غرور شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: برد مانند یک ویتامین است. ما ۵ مساوی در لیگ داریم و نیاز به برد داریم. این برد انرژی مثبتی به تیم ما داد. ما به همه بازیکنانی که امروز بازی کردند امروز اعتقاد داریم. پرسیدند که چرا بازیکنان جوان به میدان نمی‌روند اما میگویند که نمی‌توان همیشه از آن‌ها استفاده کرد. با اینحال به آن‌ها اطمینان دارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.