علیرضا جزءقاسمی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: تعامل و همکاری‌های سازنده فیمابین شرکت آب و فاضلاب و اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکنون نتایج چشم‌گیری با خود در پی داشته است که تامین زیرساخت‌های مساکن مهر در استان زنجان به عنوان نمونه‌ای بی‌نظیر در کشور، از جمله این موارد است.

 وی، عرصه همکاری بین دو دستگاه را بسیار گسترده و وسیع دانست و افزود: در حوزه ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری در استان نیز می‌توان با همکاری سازنده، برگ زرین دیگری از خدمت برای مردم استان زنجان را رقم زد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر اهمیت اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در بافت‌های فرسوده شهرهای استان، اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب در راستای سیاست‌های کاری خود بر بافت‌های فرسوده شهری تمرکز کرده که اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان از جمله این فعالیت‌ها است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲ کیلومتر از شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان اصلاح و بازسازی شده و امسال نیز در کنار پروژه احداث پیاده‌راه سبزه میدان اصلاح و بازسازی شبکه در این محدوده نیز اجرایی شد.

جزءقاسمی، اجرای شبکه توزیع آب در محدوده گاوازنگ و آبرسانی به این منطقه را از اولویت‌های کاری در شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است که در صورت امکان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مطالعات اجرای طرح آب‌رسانی به گاوازنگ از سوی شرکت آب و فاضلاب انجام پذیرفت، خاطرنشان کرد: این طرح در سه فاز اجرایی تعریف شده که با تامین اعتبار، آماده عملیاتی کردن آن هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.