تمریناتتیم فوتبال تراکتورسازی بعد از حذف از رقابتهای حذفی امروز در حالی برگزار شد که جان توشاک در تمرینات حضور نداشت و شایعه اخراج این سرمربی قوت گرفت. 

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره غیبت جان توشاک در تمرینات امروز این تیم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ما امروز ریکاوری داشت توشاک تصمیم گرفت استراحت کند و دستیاران او از جمله تقوی، پیروانی و محمودی تیم را تمرین بدهند.اخراج توشاک شایعه است و او همچنان سرمربی تیم ما خواهد بود. 

جلسه بررسی شکست در جام حذفی فردا برگزار می شود 

او ادامه داد: اسدی مدیرعامل باشگاه  قرار است به تبریز بیاید تا در جلسه ای فردا با حضور توشاک علت باخت در جام حذفی بررسی شود و نقاط ضعف تیم برطرف شود و نقاط قوت تقویت شود. 

زنوز درباره اینکه اشکان دژاگه به علت اعتراض به تعویضش از سوی باشگاه توبیخ می شود یا نه! گفت: نه اعتراض دژاگه به صورتی نبود که او از سوی باشگاه توبیخ شود. 

از داور بازی جام حذفی شکایت نمی کنیم 

مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه این باشگاه  از داور بازی  جام حذفی شکایت می کند، گفت: ما اعتراضی به داوری نداریم چرا که معتقدیم که اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است. البته اشتباهات داور بازی با صنعت نفت آبادان در نتیجه این دیدار تاثیر داشت اما شکایتی از داور مسابقه نمی کنیم. 

او در پایان درباره اینکه علی عبداله زاده در صفحه اجتماعی خود خداحافظی کرد اما زود از تصمیمش منصرف شد، خاطر نشان کرد: به هر حال عبداله زاده از رفتار هواداران عصبانی بود و یک تصمیم احساسی گرفت اما زود از تصمیمش منصرف شد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.