احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح است:

* پس از شکایت محمد ناظم الشریعه در خصوص مطالبی که فرهاد فخیم درباره وی مطرح کرده بود کمیته انضباطی پس از بررسی، فرهاد فخیم  (بازیکن تیم فوتسال مس سونگون) را به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم کرد.

* پس از بررسی کامل پرونده تخلفات تماشاگران منتسب به تیم فوتبال خونه به خونه بابل در مسابقه جام حذفی در تاریخ ۱۱ شهریور ماه در ورزشگاه سیمرغ به میزبانی این تیم در دیدار با شاهین بوشهر و همچنین تخلفاتی دیگر در دیدار برابرگل گهر سیرجان در ۱۶ شهریورماه، این کمیته اعلام کرد که تیم خونه به خونه بابل به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. پرونده در خصوص تخلفات تماشاگر متخلف مفتوح می باشد و با صدور این رای از دستور موقت شماره ۴۱۷ روز ۱۲ شهریورماه رفع اثر می شود.

* دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس برگزار و از سوی یعقوب پیری، سرپرست تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض شدید به داور که منجر به اخراجش شد، طبق ماده ۵۴ مقررات انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

افشین کمائی، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به تصمیم داور و درگیری با مربی تیم مقابل که منجر اخراج وی شد. این مربی به توبیخ کتبی و ۲۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید مطهری، مربی تیم پیکان به دلیل درگیری مربی تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی با تیم داوری، به توبیخ کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال خوزستان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.همچنین  این تیم پس از پایان مسابقه به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و نماینده و پرتاب اشیا، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق قطعی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.