سید جلال حسینی بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر الدحیل در نشست خبری این بازی حاضر شد و اظهار کرد: پیش از هرچیزی به خانواده مجید غلام‌نژاد، درگذشت او را تسلیت می‌گویم. بازی همانند جنگ سخت بود. این بازی بی‌سابقه بود و خوشحالیم که بردیم.

او افزود: بازی برای ما حساس بود و هر لحظه باید به آن فکر می‌کردیم. الدحیل تیم حرفه‌ای و با امکانات است و باتوجه به محرومیت ما، این بازی ناعادلانه بود. ۴ نیمه داشت این دو بازی و ما تلاش کردیم. علی رغم اذیت‌شدن فراوان بازیکنان و مصدوم شدن بسیاری از بازیکنان در دیدار با نساجی، کار سختی داشتیم. امیدوارم امروز هم استقلال برنده شود.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: وجود هواداران تاثیر زیادی دارد اما الدحیل، السد و الهلال تیم‌های حرفه‌ای هستند. خوشحالیم که توانستیم با حمایت هواداران برنده شویم و صعود کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان و در پاسخ به سوالی درباره خداحافظیش از فوتبال گفت: نه من بلکه بازیکنان جوان هم بخاطر تصمیماتی که گرفته می‌شود، فوتبالشان تمام می‌شود. من می‌جنگم و علی رغم اذیت خیلی‌ها، کارم را برای پرسپولیس انجام می‌دهند و اگر برخی کارها ادامه پیدا کند، من هم واکنش نشان خواهم داد. اینجا کسی از آینده خود خبر ندارد و بازیکنی نمی‌داند فردایش چگونه خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.