زلاتکو ایوانکوویچ مربی پرسپولیس بعد از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل الدحیل اظهار کرد: پرسپولیس بهترین را انجام داد. تاکتیک خود را در نیمه دوم عوض کردیم و تلاش کردیم دوئل‌ها را با فشار بیشتر ببریم. می‌خواستیم توپ را بچرخانیم و کار خود را انجام دهیم. کار سختی انجام دادیم اما هدفمان خوشحالی هواداران بود. بازی امروز ما، افتخار ایران بود.

او افزود: از هر لحاظ بهتر بودیم و کاملا بی‌نقص بودیم. خوشحالیم توانستیم پیروز شویم. نقش سیدجلال بی‌نظیر بود و از آنجایی که شانس با شجاعان همراه است، توانستیم برنده شویم‌. بازی خوبی بود و بابت تلاش بازیکنانم تبریک می‌گویم. فصل را بدون سه بازیکن اصلی خود شروع کردیم و این مسئله اهمیت کار مل را دوچندان می‌کند.

مربی پرسپولیس ادامه داد: در بازی در این سطح، برتری به حریف و گرفتن ابتکار عمل سخت است. این تیم قطری فوق العاده است. ما گل ناشیانه‌ای خوردیم و زمانی نیاز بود تا بازیکنان به خودشان بیایند. بازیکنان ما هول نشدند و بعد گل به خودشان آمدند. آن‌ها می‌دانستند که می‌توانند نتیجه را برگردانند. چنین بازی که ما ارائه دادیم حتی در اروپا هم کمتر دیده شده است. شما می‌دانید  انرژی‌ای که پرسپولیس در بازی دارد، یکی از شاخصه‌های تیم ما شده است. ما بازی را با ۴ مصدوم شدید شروع کردیم که در ۷-۸ روز اخیر و با احتساب بیرانوند، وقت آن‌ها در کلینیک‌ها بیشتر گذشت تا تمرین. بدون بازیکن کلیدی خود یعنی سیامک نعمتی خوب عمل کردیم و این نشان‌دهنده فداکاری بازیکنانم است. حتی اگر نمی‌بردیم هم چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شد و این بزرگی بازیکنانم را نشان می‌دهد.

او در پایان با تمجید از جلال حسینی گفت: مایل نیستم به غیر از سیدجلال بهترین بازیکن دیگری نام ببرم زیرا او بازی را در دست گرفت. ما به عنوان مربی، بازیکن‌ها را تحلیل می‌کنیم که چه کسی خوب بازی کرد. از شما می‌خواهم اینگونه برداشت کنید که همه خوب بازی کردند.

برانکو ایوانکوویچ به دلیل اخراج در مصاف تیمش با الدحیل نتوانست در نشست خبری پس از این دیدار شرکت کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.