دکتر محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت حادثه اتوبوس کرمان – تهران، گفت: هم اکنون در حال انجام اقدامات لازم برای انتقال ۴ نفر از مصدومین این حادثه هستیم و ۴ نفر از مصدومین غیر قابل انتقال هستند و مابقی ترخیص شده‌اند.

وی اظهار کرد: ۶ نفر از مصدومینی که در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری بودند، را اتوبوس آمبولانس تا یک ساعت دیگر به کرمان منتقل خواهیم کرد، همچنین ۷ نفر از مصدومان درمان و از بیمارستان شهید بهشتی کاشان ترخیص شدند و با ماشین شخصی به کرمان منتقل کردیم.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به وضعیت سایر مصدومین اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر یک نفر با سوختگی ۱۵درصد در بیمارستان سوانح سوختگی و  یک  نفر از مصدومین با سوختگی ۲۰درصد همراه با عارض قلبی در بیمارستان شهید چمران  اصفهان بستری هستند. این مصدومان شامل یک نفر اهل تهران که جراحی شده و یک نفر اهل انار است که در اورژانس این بیمارستان بستری است و با وجود وضعیت مطلوبی دارد اما غیر قابل انتقال است.

صابری با بیان این که تا چند ساعت دیگر نیز به اصفهان خواهم رفت تا از وضعیت دو نفر از مصدومین این حادثه که در آنجا بستری هستند مطلع شوم، افزود: ۱۲ مصدوم بیمارستان فاطمیه بادرود ترخیص شده‌اند.

 

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این که اجساد هیچ کدام شناسایی نشده‌اند و با آزمایش DNA شناسایی خواهند شد، تصریح کرد: همه اجساد به پزشکی قانونی اصفهان منتقل شده‌اند و شناسایی اجساد چند روز طول خواهد کشید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.