آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در رژه نیروهای مسلح استان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد: تقویت بنیه نظامی و دفاعی ایران اسلامی، دشمنان را به هراس می اندازد.

آیت‌الله سعیدی افزود: برگزاری رژه و رزمایش در کشور اسلامی‌مان یک عبادت است، چراکه اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهیم تا فکر ضربه‌زدن به نظام اسلامی را به خود راه ندهند.

وی تصریح کرد: عاشورای حسینی دو جبهه حق و باطل را به تصویر کشید و حسینیان و یزیدیان را مشخص کرد. امروز خط سازش و سکوت به معنای حضور در جبهه یزید است و آنانی که با اقتدار ایران اسلامی به مخالفت می‌پردازند، در صف یزیدیان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: با این رزمایش و اقتدار نظامی در دوران غیبت ولی عصر(عج) نشان خواهیم داد که در وقت ظهور، امام زمان(عج) تنها نیست، در واقع این رزمایش جلوه ای از انتظار است.

آیت الله سعیدی اظهار کرد: همه ما قدردان اقتدار و عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستیم و در برابر دشمن با اقتدار به مقابله می پردازیم.

وی گفت: مسئولان و سران نظام و ملت ایران آرزوی ملاقات و مذاکره را بر دل ترامپ خواهند گذاشت و با آمریکا سازش نخواهند کرد.

جبهه اطاعت از ولی‌فقیه امروز اقتدار خود را به اثبات رسانده است

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ ابیطالب(ع) استان قم هم در این مراسم با اشاره به توانمندی های نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع در برابر قدرت های جهانی عنوان کرد: ایران اسلامی همواره توان خود را در تحریم ها و سختی ها به دشمن نشان داده است.

سردار غلامرضا احمدی افزود: متاسفانه عده ای توانمندی‌های داخلی را در شرایط تحریم فعلی نادیده می گیرند در حالی که این تحریم ها از آغاز انقلاب اسلامی علیه ما وضع شده است اما مردم در مقاطع مختلف ایستادگی خود را در مقابله با تحریم ها نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: صدام در جنگ تحمیلی که با سرکردگی آمریکا و ابرقدرت ها رقم خورد با همه توان و امکانات به صحنه آمد اما ملت ایران با پیروی از ولایت و در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب و میهن اسلامی به مبارزه پرداختند.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: ایثارگران و جوانان و ملت همیشه در صحنه در دوران جنگ تحمیلی با اطاعات از امام خمینی(ره) همه هستی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی بیان کرد: امروز در شرایطی به سر می بریم که عده ای درصدد هستند، به مردم این گونه القاء کنند که با تحریم و مشکلات فعلی راه به جایی نداریم و به بن بست رسیده ایم.

سردار احمدی اظهار کرد: جبهه اطاعت از ولی فقیه همان گونه که دیروز توانست در توطئه ها علیه ایران اسلامی سربلند بیرون بیاید و در جنگ نابرابر پیروز شود امروز نیز توان و اقتدار خود را به اثبات می رساند.

وی گفت: قطعا ملت ایران از این آزمون سخت اقتصادی و تحریم ها نیز سربلند بیرون بیرون می آید و به رهبری امام خامنه ای مقاومت خود را به رخ جهان می کشاند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: در دفاع مقدس ظرفیت های عظیمی وجود داشت که باید از آن برای مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان و زورگویان استفاده کنیم.

وی در مورد اهمیت برگزاری اربعین حسینی نیز به عنوان نماد وحدت و انسجام بیان کرد: در سال گذشته آمریکائی ها تعداد زیادی از محققان و پژوهشگران را برای ارزیابی اربعین حسینی و آثار آن به کار گرفتند، آن ها در پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که این راهپیمایی گویای قدرت شیعیان در برابر آن هاست، از این رو از برگزاری راهپیمایی اربعین در هراس اند.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی عظمت مکتب شیعه را به تصویر می کشد و بر این اساس دشمن در تلاش است این حرکت عظیم را به اضمحلال بکشاند.

این رژه با حضور نیروهای مسلح شامل گروهان های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برگزار شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.