به گزارش سی ان بی سی، تکنسین های فیس بوک میزان پشتیبانی "استراتژیک" ارائه شده به کمپین های انتخاباتی آینده در ایالات متحده را کاهش می دهند.

این شبکه اجتماعی ترجیح می دهد  همچنان به حمایت و آموزش گسترده برای کاندیداها، مقامات منتخب و سازمان های دولتی ادامه دهد ، اما دیگر نمی خواهد کارکنان را در دفاتر و ستاد مبارزات انتخاباتی به همان اندازه که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 همراهی می کرد، حمایت کند.

سخنگوی فیسبوک در گفت و گو با نیوزویک تایید کرد که این شرکت در عوض بر پورتال سیاست های داخلی خود تمرکز خواهد کرد و اکنون نیز به توصیه ها و راهنمایی ها درباره بهترین شیوه های بهینه سازی پروفایل از نظر امنیت سایبری، دسترسی مخاطبان، ابزارهای بازاریابی و تبلیغات خواهد پرداخت.

پشبینی می شود، این موضوع خبری بد برای  تیم رسانه های اجتماعی دونالد ترامپ باشد . تیمی که در جریان انتخابات 2016 کال استفاده را از موج های فیسبوکی بردند و حتی بر اساس برخی شواهد علیه هیلاری کلینتون نیز موج سازی کردند.

فیسبوک تاکید کرده که همچنان از سازمان های کارگری و دولتی نیمه سیاسی و سیاسی حمایت می کند تا بتوانند سطوح پایه آموزش محصولات و تبلیغات را دریافت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.