صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به رسم هر سال نیروهای ارتش و سپاه در رژه مخصوص این روز به نشانه نمایش اقتدار و حضور آماده در صحنه حاضر شدند. اما این رژه در اهواز به یک حمام خون تبدیل شد چرا که نیروهای مسلح تروریستی در میان نیروهای رژه رونده نفوذ و شروع به تیراندازی به سمت نیروهای سپاه و مردم بی دفاع کردند. در این حادثه، 25 نفر به شهادت رسیدند.

این حادثه در فضای مجازی پیامدهای زیادی به دنبال داشت. در پی این حادثه و اقدام بی‌شرمانه مسئولان شبکه ایران اینترنشنال برای مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی حادثه امروز، حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در انگلیس این شبکه را محکوم و اعلام کرد که سفارت ایران در لندن برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس با این اقدام به عنوان ترویج تروریسم و خشونت را پیگیری فوری می‌نماید. توئیت بعیدی‌نژاد را در ادامه مشاهده می‌کنید:

جوابیه شبکه ایران اینترنشنال و پاسخ بعیدی‌نژاد

کمی پس از این توئیت، شبکه ایران اینترنشنال در جوابیه توئیت سفیر ایران در انگلیس نوشت: «ایران اینترنشنال مصاحبه با سخنگوی «جنبش الاحواز» را پس از آن انجام داد که رسانه‌های ایران این اقدام را به این گروه نسبت دادند. هدف ما ایفای مسئولیت حرفه‌ای و کسب واکنش رسمی این گروه بوده و مجری شبکه، سخنگوی این گروه را درباره این اقدام به چالش کشید.»

اما حمید بعیدی‌نژاد در پاسخ این جوابیه نوشت: «پس با آگاهی کامل این مصاحبه شرم آور را با نماینده این گروه تروریستی انجام دادید و به آن‌ها برای توجیه رفتار وحشیانه خود تریبون و فرصت کافی فراهم کردید. ما حتما این نقض صریح قانون را بعنوان اقدامی در حمایت از تروریسم و خشونت با دولت انگلیس و آفکام پیگیری خواهیم نمود.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.