النشره نوشت، نیکی‌هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعا کرد: اتهامات ایران درباره دخالت واشنگتن در حادثه اهواز را رد می‌کنیم.

نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن در این خصوص ادعا کرد: ایالات متحده در ایران به دنبال تغییر نظام نیست؛ ما در هیچ جای دنیا به دنبال این کار نیستیم!

وی با تلاش برای انحراف افکار عمومی جهانیان از نیات سوء این کشور علیه تهران مدعی شد: آن ها باید به داخل نگاه بیندازند تا بتوانند متوجه شوند که این موضوع (حادثه تروریستی دیروز در اهواز) از کجا نشأت می گیرد.

اظهارات امروز نیکی هیلی در حالی بیان می شود که «رودی جولیانی» وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز در جمع برخی عناصر ضدانقلاب مدعی شده بود که تحریم‌های ضد ایرانی منجر به مشقت اقتصادی شده است که قابلیت تبدیل شدن به انقلابی موفق را دارد- اظهاراتی که به طور آشکار با ادعای واشنگتن مبنی بر اینکه قصد براندازی نظام ایران را ندارد در تضاد است!

جولیانی که از جیره‌خواران گروهک تروریستی منافقین است و پیشتر نیز مدعی کارآمدی سیاست‌های ترامپ علیه ایران شده بود؛ در ادامه ادعاهای خود افزود: نمی‎دانم کی آنها را برمی‎اندازیم. ظرف چند روز، چند ماه یا یکی دو سال. اما این مسئله تحقق می‎یابد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.