سفر در مهر ماه برای کسانی مناسب است که ترجیح می‌دهند در آرامش و خلوتی سفر کنند کم‌کم از شلوغی‌ها و ازدحام شهر‌های گردشگری کاسته شده و از صف‌های طولانی برای دیدن موزه‌ها خبری نیست در مهر به این مقاصد گردشگری زیبا سفر کنید.

THD

تور تایلند؛ سفر به سرزمین غذاهای خیابانی خوشمزه

تمام گردشگران در تور تایلند باید از غذاهای خیابانی این کشور امتحان کنند. با پرواز‌های ماهان و عمان ایر به بانکوک پر‌هیاهو‌ترین شهر این کشور وارد می‌شوید. از فرودگاه با ترنسفر‌های آژانس مقتدر سیر به هتل خود می‌روید و پس از استراحت در هتل، دیدن شهر شروع می‌شود.

برای رفاه گردشگران عزیز در تمام گشت‌های شهری آژانس یک راهنمای فارسی زبان همراه شما است و یک سیم‌کارت رایگان تایلندی توسط آژانس به شما هدیه می‌شود تا دسترسی برایتان ساده‌تر باشد.

لیست هتل‌ها را برروی وب‌سایت آژانس ببینید و برای اقامت در بانکوک، پاتایا و پوکت هتل‌های زیبای چهار یا پنج ستاره این کشور را انتخاب کنید.

البته بانکوک خود به تنهایی یک شهر کامل برای گذراندن تعطیلات است معبدهای زیبای فراوانی دارد و با بازار‌های زیبای محلی و مراکز خرید بزرگش همه جوره روزهای شما را پر می‌کند اما توصیه می‌کنیم حالا که تا بانکوک رفته‌اید چند شبی هم در پاتایا و یا پوکت زیبا اقامت کنید.

دیدن این جزیره‌ها مفهوم زیبایی را برایتان تغییر می‌دهد؛ سواحل ماسه‌ای زیبا با درختان سرسبز و جزیره‌های کوچک و زیبا در میان آب‌های دریای آندمان بهترین روزهای سفر را برای شما می‌سازد. در سواحل زیبایش با پاهای برهنه راه بروید و در هتل‌های زیباییش ماساژ تایلندی را امتحان کنید. به شهربازی و پارک‌های آبی پاتایا بروید با تور‌های غواصی در پوکت دنیای زیر آب را ببینید.

در این روز‌ها سفر به تایلند انتخاب اقتصادی و مناسبی است؛ با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و به تایلند سفر کنید.  

3

تور گرجستان؛ پیاده‌روی بر روی پل صلح قدم

تور گرجستان برای سفر‌های چند روزه بسیار مناسب و  نزدیک ایران است و طول پرواز زیادی ندارد. در این روز ها که کم‌کم تقاضاهای زیاد سفر کم می‌شود تور‌ها نرخ‌های ارزان‌تری دارند برای همین به‌صرفه‌تر است به گرجستان بروید. مردم گرجی اعتقاد دارند که این زمین بخشی از بهشت بوده که خداوند به آنها هدیه داده است این نشان دهنده زیبایی‌های بی پایان این سرزمین است مردم گرجستان بسیار خونگرم هستند و ایرانی‌ها را دوست دارند و از معاشرت با آنها لذت می‌برید.

تور‌های آژانس مقتدر سیر تابان با پرواز‌های زاگرس و قشم ایر به مقصد تفلیس و باتومی پرواز دارند می‌توانید به صورت تک مقصدی سفر کنید و تفلیس را ببینید و یا تور‌های ترکیبی تفلیس و باتومی را به مدت یک هفته انتخاب کنید.

تمامی تورهای آژانس شامل ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری‌ هستند که یک راهنمای محلی با یک راهنمای فارسی زبان شما راهمراهی می کنند.

تفلیس دیدنی‌های فراوان دارد از موزه‌های تاریخی گرفته تا بناهای قدیمی با معماری گذشته که دیدنشان جالب توجه است. البته تفلیس بخش مدرن و زیبایی دارد که یکی از نمادهای زیبایش پل صلح است که با طراحی زیبا فضای خوبی را برای قدم زدن و استراحت شما فراهم کرده است.

در گرجستان برای اینکه خیالتان راحت تر باشد توصیه می کنیم هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید می توانید از میان هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر هتل مناسب را انتخاب کنید و یا با آژانس تماس بگیرید و  از مشاوره کارشناسان استفاده کنید. 

IST

تور استانبول؛ گشت‌زنی درکوچه‌های سلطان‌احمد

سفر به استانبول همیشه خوش می‌گذرد چه همراه دوستان سفر کنید و چه همراه دوستانتان به سفر می‌روید.

در این شهر هتل‌های مختلفی وجود دارد شما هر بودجه‌ای می توانید به استانبول سفر کنید و خوش بگذرانید. هتل‌ها را بهتر است در منطقه تقسیم و یا سلطان احمد بررسی کنید اگر هتل چهار یا سه ستاره خوبی می‌خواهید به راحتی در این محله‌ها پیدا می شود.

تمامی هتل‌های پیشنهاد شده برای تور استانبول توسط آژانس مقتدر سیر دارای صبحانه رایگان هستند و هر روزتان را در سفر با صبحانه‌های مفصل ترکی آغاز می‌کنید.

در کنار تنگه بسفور قدم بزنید و مردان ماهیگیر ترکی را تماشا کنید از ساندویچ‌های ماهی استانبول که در قایق‌های پهلو گرفته اطراف بسفور پخته می‌شوند بخرید و با تماشای منظره زیبای شهر نوش جان کنید.

شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران ایر، زاگرس و قشم ایر همه روزه به مقصد استانبول پرواز دارند و پس از فرود آمدن در آتاتورک با ترنسفر‌های آژانس به سادگی به هتل می‌رسید.

بهترین موقعیت سفر به ترکیه در مهر ماه است هوای دلچسب مهر ماه با شما همراهی می‌کند تا هم از تمام روز استفاده کنید و هم بتوانید در بسفور کشتی سواری کنید یا به جزیره بیوک آدا بروید.

یادتان باشد بهترین اسکندر‌کباب‌ها و دنر‌کباب‌ها را در رستوران‌های تقسیم و کوچه‌های سلطان احمد میل کنید.

بار سفر ببندید و برای خرید تور استانبول با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

منبع : ویرلن

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.