کاربران توییتر منتقد و مخالف ترامپ در آمریکا، خنده رهبران جهان هنگام آغاز سخنرانی او در نشست مجمع عمومی را به باد استهزا گرفته و با نوشتن توییت‌های طعنه و کنایه‌دار، او را مورد تمسخر قرار دادند.

به گزارش عصرایران به نقل از "هافینگتون پست"، ترامپ در سخنرانی سه‌شنبه خود در نشست مجمع عمومی هنگامی که ادعا کرد دستاوردهای 2 سال نخست دولت او بیشتر از دستاوردهای همه دولت‌های گذشته در تاریخ آمریکا بوده است، مورد خنده تسمخر آمیز رهبران حاضر و مستمع در نشست مجمع عمومی قرار گرفت.

این در حالی است که بسیاری از کاربران توییتر با یادآوری توییت 4 سال پیش ترامپ در انتقاد از اوباما، به او یادآوری کردند که او دقیقا همان رییس جمهوری است که مایه تمسخر و خنده دنیا آن هم در مجمعی به بزرگی نشست سالانه سازمان ملل شده است، اتفاقی که در تاریخ آمریکا برای هیچ رییس جمهوری سابقه نداشته است.

ترامپ در سال 2014 با نوشتن توییتی در انتقاد از اوباما گفته بود: "آمریکا به رییس جمهور مقتدر و باهوشی نیاز دارد که مایه خنده دنیا قرار نگیرد." و حالا خود او مایه خنده و تمسخر رهبران دنیا قرار گرفته است.

"تیم کین" نامزد معاونت هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی ترامپ در انتخابات 2016، در توییتی با اشاره به توییت 4 سال پیش ترامپ درباره نیاز آمریکا به رییس جمهوری که مورد تمسخر دنیا نباشد، با کنایه نوشت: موافقم!

تصاویر زیر برخی از واکنش‌های کنایه‌دار توییتری در قبال خنده به ترامپ در نشست مجمع عمومی است.

 

توییت ۴ سال پیش ترامپ که اوباما را رییس جمهوری غیرمقتدر و مایه تمسخر و خنده دنیا دانسته بود.

توییت 4 سال پیش ترامپ که اوباما را رییس جمهوری غیرمقتدر و مایه تمسخر و خنده دنیا دانسته بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.