سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، ادامه داد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ مهرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

 قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی، همچنین گفت: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ مهرماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

قدمی در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند خواست، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.