پایگاه خبری «راو استوری» گزارش داد شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز در فیلمی که در صفحه توئیتر خود از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در سازمان ملل قرار داد، صحنه خندیدن سران جهان به ترامپ را سانسور کرد.

ترامپ روز گذشته (سه‌شنبه) در دومین حضور خود در مجمع عمومی سازمان ملل طبق معمول سخنرانی خود را با بیان اغراق‌آمیز دستاوردهای دولت خود شروع کرد اما در حالی که اصلا انتظار آن را نداشت، زمانی که گفت دستاوردهای دولت او در حدود دو سال گذشته بیش از هر دولت دیگری در تاریخ آمریکا بوده است، سران جهان شروع به خندیدن کردند.

ترامپ هم در پاسخ با حالت خنده گفت انتظار این واکنش را نداشته است اما در ادامه گفت که از نظر او خندیدن حضار به حرفهایش اشکالی ندارد و به سخنرانی‌اش ادامه داد.

اکنون پایگاه خبری «راو استوری» می‌گوید فاکس‌نیوز که از شبکه‌های خبری حامی و موردعلاقه ترامپ به شمار می‌رود، در ویدئوی کوتاهی که از سخنرانی او در سازمان ملل در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، خنده تمسخرآمیز حضار را سانسور کرده است.

در فیلم فاکس‌نیوز، این جمله ترامپ که می‌گوید "در کمتر از دو سال گذشته، دولت من تقریبا بیش از هر دولت دیگری در تاریخ آمریکا دستاورد داشته است" وجود دارد اما بلافاصله فیلم تمام می‌شود و صحنه خندیدن سران جهان به تعریف و تمجیدهای اغراق‌آمیز او از دولتش نمایش داده نمی‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.