جمشید تقی زاده در حاشیه همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری که عصر روز چهارشنبه  برگزار شد با اشاره به اینکه ۹۵ درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی زیر دو میلیون  و۳۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنندگفت:امروز با حضور سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی از پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به ۴۰۰ هزار بازنشسته رونمایی شد.

 وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست و با توجه به اینکه ۲۵۰ هزار نفر در سایت صندوق بازنشستگی ثبت نام کرده اند وام ۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد دریافت می‌کنندافزود: تلاش می شود مابقی متقاضیان نیز در ماه های آتی بتوانند وام دریافت کنند.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درمورد مسکن ویژه بازنشستگان نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، برنامه‌ریزی برای مسکن بازنشستگان در نظر گرفته و طرحی را پیش بینی کرده ایم که امیدواریم بتوانیم با همکاری وزارت راه و شهرسازی و همچنی شهرداری‌های سراسر کشور اقداماتی را دراین خصوص انجام دهیم.

 وی در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری نیز اظهار داشت: بسته حمایتی و درمانی بازنشستگان در عقد قرارداد جدید با بیمه تکمیلی افزایش پیدا می کند و در این دوره قصد داریم حمایت بیشتری را در حوزه درمانی از بیماران صعب العلاج داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.