پرویز برومند دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال یک پیشنهاد جالب توجه برای هواداران این تیم در دربی داشت. این بازیکن که خودش یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان ادوار دربی است،

برومند درباره حضور تماشاگران در استادیوم گفت: «همیشه این طور است که از صبح زود، هواداران به ورزشگاه می روند و در حالی که همه سکوها خالی است و تیم ها  در هتل حضور دارند، تماشاگران همین که پای شان به ورزشگاه می رسد، اقدام به تشویق این و آن می کنند در حالی که آنها باید مدل تشویق شان را عوض کنند.»

برومند ادامه داد: «به هواداران استقلال پشنهاد می کنم وقتی به ورزشگاه می روند، تا لحظه شروع بازی سکوت کنند و به استراحت بپردازند. وقتی بازی شروع شد، هیجان شان را نشان داده و آن زمان با انرژی بیشتری به حمایت از استقلال بپردازند. با این شکل، آنها می توانند بیشتر و بهتر، تیم محبوب شان را تشویق کنند و شرایط کاملا متفاوت خواهد بود.»

برومند در مورد برنده احتمالی بازی هم گفت: «جواب من به این سوال کاملا شفاف است، استقلال بازی را می برد به خصوص که شفر کاملا فوتبال ایران را می شناسد و یکبار هم دربی را برده پس قدرت تکرار این پیروزی را خواهد داشت.» 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.