حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی نبود، هر دو تیم محتاط به زمین آمدند، هم استقلال و هما تمام توان خود را برای برد به کار بستیم. ما چند موقعیت هم داشتیم که متاسفانه با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

وی تاکید کرد: سید جلال ستاره میدان بود و امیدوارم به تیم ملی دعوت شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت ماهینی گفت: او قبل از بازی هم مشکل داشت ولی دکترها او را با تلاش زیاد به بازی رساندند. متاسفانه اواخر نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد اما هنوز وضعیت مصدومیت او کاملا مشخص نیست.

وی در خصوص مشکلات ارزی پرسپولیس هم گفت: متاسفانه با این شرایط کمر ما شکسته است. وضعیت دلار بسیار بغرنج شده و باید به شما بگویم برانکو تا به امروز مردانگی از خود نشان داد. برانکو می تواند به راحتی برود اما او تیمش را دوست دارد و می خواهم با پرسپولیس، قهرمان اسیا شود.

گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که شما از کادر فنی تیم ملی گله مند بودید که برای تماشای بازی های پرسپولیس به ورزشگاه نمی آیند، افزود: خوشحالم از اینکه آینها (مربیان تیم ملی) امروز به ورزشگاه آمدند، امیدوارم بازی سیدجلال را دیده باشند و بدانند که او ستاره پرسپولیس در این دیدار بود.

گرشاسبی  در پایان خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به قطر خواهیم رفت تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.