سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره پرتاب اشیاء از سوی هواداران به سمت بازیکنان در داربی ۸۸ تهران گفت: با توجه به اینکه دوربین‌هایی در استادیوم آزادی نصب شده است، با کسانی که به سمت بازیکنان اشیاء پرت کردند برخورد می‌شود و آن ها را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

او در واکنش به این‌که دوربین‌های مدار بسته برای جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه‌ آزادی نصب شده است، اظهار کرد: اینطور نیست. دکتر سلطانی‌فر دستور دادند که بقیه ورزشگاه‌ها هم مجهز به دوربین مداربسته شوند. این کار به خاطر امنیت همه انجام شده است. قرار بود گیت‌های الکترونیکی هم در ورزشگاه نصب شود که به این بازی نرسید اما ان‌شاء‌الله به نیم فصل می‌رسد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره رواج بازار سیاه در داربی ۸۸ تهران گفت: امروز بلیط‌فروشی به صورت الکترونیکی انجام شد. بازار سیاه در جام جهانی هم وجود دارد. استقلال ۱۵ درصد از بلیط‌ها را به صورت کاغذی فروخت که همین موضوع موجب شیوع بازار سیاه شد.

فتاحی با بیان اینکه بلیط‌فروشی بازی برگشت استقلال و پرسپولیس ۵۰ - ۵۰ خواهد بود، افزود: باید عدالت رعایت شود. بلیط‌فروشی بازی برگشت هم ۵۰ – ۵۰ می‌شود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار خواهد شد، تاکید کرد: قطعا فینال جام حذفی در خرمشهر نیست. چون دمای هوای این شهر زیاد است. امسال لیگ دیرتر تمام می‌شود و به همین خاطر مسابقات به خرداد ماه نزدیک می‌شود. برگزاری مسابقه در خرمشهر برای سلامت بازیکنان خطرناک است. قطعا قبل از مرحله یک چهارم نهایی ورزشگاهی را برای فینال جام حذفی در نظر می‌گیریم.

فتاحی درپاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی چه زمانی شروع می‌شود و بازیکنان استقلال از چندم مهر به اردو ملحق خواهند شد، گفت: اردوی تیم ملی ۱۳ مهر شروع می‌شود ولی با توجه به صحبت‌هایی که با کی‌روش صورت گرفت و برای جلوگیری از فشردگی بازی‌های استقلال، مجوز لازم برای دیرتر پیوستن استقلالی‌ها به اردو را گرفتیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.