در حالی که پیش از این بنا بود رقابت انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۸۲ کیلوگرم جهت حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان، دیروز(پنج‌شنبه) برگزار شود اما فدراسیون کشتی به بهانه برگزاری داربی پایتخت آن را به فردا(شنبه) موکول کرد.

 این در حالی بود که سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک که پیش از این بارها شاهد بی‌نظمی‌های او در تیم ملی بوده‌ایم،اینبار نیز بدون هماهنگی برای حضور در رقابت‌های انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم غیبت داشت.

پس از این اتفاق انتظار می‌رفت فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی قاطعانه درقبال این بی‌نظمی‌ عبدولی موضع بگیرند و یوسف قادریان را به عنوان ملی پوش ایران در رقابت های جهانی انتخاب کنند اما در تصمیمی عجیب عنوان شد بدلیل برگزاری داربی رقابت‌های انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم روز شنبه برگزار می شود!

این تصمیم در حالی عنوان شد که قرار بود کشتی‌گیران این وزن صبح روز پنج‌شنبه کشتی بگیرند و داربی پایتخت از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه همان روز آغاز می شد.

اما در حالی که احد پازاج مدیر تیم ملی پس از اعلام تعویق رقابت‌های انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم، در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرده بود عبدولی قرار است روز پنج‌شنبه در اردو حاضر شود، وی باز هم از انجام این کار خودداری  تا اینکه دقایقی پیش در محل تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حاضر شد تا فردا(شنبه) به روی تشک برود.

قرار است کیوان رضایی نفر دوم رقابت‌های انتخابی ابتدا به مصاف سعید عبدولی برود و سپس برنده آن‌ها برابر یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان به روس تشک برود. هر کشتی گیری که بتواند به ۲ پیروزی از ۳ برد دست یابد به عنوان ملی‌پوش ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان انتخاب خواهد شد.

عبدولی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی که چند ماه پیش برگزار شد بدلیل درگیری ۶ ماه از حضور در میادین کشتی محروم شد اما پس از مدتی محرومیت وی بخشیده شد.

رقابت‌های جهانی مجارستان ۲۰۱۸ از ۲۸ مهرماه سال جاری در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.