مهاجم قدرتی پرسپولیس در خصوص شهرآورد پاسخگوی سؤالات ما شد. 

* چرا نتوانستید نمایش خوبی داشته باشید؟

بازی سنگینی بود و ما هم بعد از بازی دشوار با الدحیل در کمترین زمان ممکن به مصاف استقلال رفتیم، اما با وجود تمام فشار‌هایی که روی بازیکنان بود با تمام توان نهایت تلاش‌مان را به کار بستیم ولی متأسفانه نتوانستیم از چند فرصت گلمان و مالکیت بازی که بیشتر در اختیار ما قرار داشت بهره ببریم و به ناچار به نتیجه تساوی رضایت دادیم. 

* اما هواداران از نمایش پرسپولیس رضایت نداشتند!

من احساس هواداران‌مان را درک می‌کنم و می‌دانم شهرآورد برای آن‌ها ارزش دیگری دارد، اما باور کنید همه بچه‌ها تمام تلاش‌شان را انجام دادند؛ در چند فرصت معدودی هم که به دست آوردیم، متأسفانه نشد که ضربات‌مان را به گل تبدیل کنیم. 

* علیپور یکی، دو بار حرکت‌های خوبی مقابل دروازه استقلال داشت و مدافعان استقلال را به زحمت انداخت، اما از تو چیز خاصی ندیدیم!

علی خوب بود باور کنید من هم خیلی دوست داشتم گل بزنم، اما موقعیت چندانی گیرم نیامد که گل بزنم. یک مهاجم تمام هدفش گلزنی است و باور کنید وقتی گل نمی‌زند خودش ناراحت‌ترین بازیکن تیم است اما... 

* اما چی؟

قول می‌دهم در بازی با السد جبران کنم و مثل بازی با الدحیل باز هم موجب خوشحالی هواداران‌مان شوم. 

* مصدومیت ماهینی، کمبود بازیکن و مشکلات دیگر تیم‌تان در کنار بازی در قطر موجب شده بعضی‌ها تیم قطری را برنده بازی بدانند!

خوب می‌دانیم که بازی سختی داریم. شرایط کار در زمین السد هم راحت نیست، تیمی که شنیدم سابقه قهرمانی در آسیا را هم دارد، اما ما هم تیمی هستیم که برای دومین سال متوالی به نیمه‌نهایی صعود کردیم و نشان دادیم می‌توانیم کار‌های غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنیم. 

* السد را با ژاوی و گابی می‌توانید شکست دهید؟

آن‌ها ژاوی و گابی را دارند، اما ما هم سیدجلال و بیرانوند و کلی ستاره دیگر را داریم که قادریم از آن‌ها بازنده بسازیم. 

* در قطر هواداری به آن صورت نخواهید داشت.

هواداران ما در قطر هم ما را تنها نمی‌گذارند. ما درصددیم در خانه حریف نتیجه مطمئنی بگیریم تا در زمین خودمان و با حمایت یک ورزشگاه پر از طرفدار کار السد را یکسره کنیم و برای اولین بار در تاریخ باشگاه به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم و به نوعی تاریخ‌سازی کنیم. 

* در لیگ برتر با تساوی در شهرآورد شانس صدرنشینی تان را از دست دادید.

بله تساوی شهرآورد، دو امتیاز را راحت از چنگ‌مان درآورد، اما پرسپولیس تیمی نیست که با یک تساوی از هدفش دور شود. از ابتدای فصل گفتیم که هدفمان سومین قهرمانی متوالی است و حتماً تلاش می‌کنیم تا به این مهم برسیم. فاصله زیادی با صدر نداریم و در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم. 

* در جام حذفی چقدر شانس برای موفقیت تیم‌تان قائل هستی؟

جام حذفی فلسفه اش جداست. ما می‌دانیم که در این جام و در بازی اول با حریفی ناشناخته بازی داریم، اما نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم، چون در این صورت ممکن است شگفتی رخ دهد. هدف ما در جام حذفی هم مانند لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فقط قهرمانی است به همین دلیل با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا به رؤیای خودمان و هواداران‌مان جامه تحقق بپوشانیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.