سرهنگ شااحمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام ۱۱۰ مبنی بر حمله و سنگ‌پرانی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو به خودروهای سنگین در جاده‌های نهاوند ومراجعه چندین شاکی، پرونده این موضوع و دستگیری متخلفین با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مامورین پلیس نهاوند طی یک عملیات شناسایی ویژه، خودرو پژو مذکور را شناسایی و عملیات تعقیب و مراقبت را برای توقف خودرو و دستگیری سرنشینان آن آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: خودرو پژو ۴۰۵به محض اطلاع از ورود پلیس با سرعت ۱۶۰کیلومتر از محل متواری می‌شود اما به‌علت سرعت زیاد و رد شدن از روی سرعت گیر خودرو به‌علت نقص فنی معیوب و توسط پلیس متوقف می‌شود.

وی عنوان کرد: چهار سرنشین خودرو مذکور که همگی ساکن شهرک حیدری نهاوند هستند دستگیر شده‌ و پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به برخورد قاطع پلیس نهاوند با کسانی که در تردد خودروهای سنگین اخلال ایجاد کنند، بیان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس برابر قانون با افرادی که به هر نحوی قصد حمله و یا اخلال در کار و تردد خودروهای سنگین داشته باشند انجام خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.