ایلی استان بعد از تساوی یک بر یک مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری گفت: باید بگویم برای برد به میدان رفته بودیم اما دیدید که در نیمه دوم چه اتفاقی رخ داد. همانطور که می‌دانید اگر یازده نفر می‌ماندیم برنده می‌شدیم و ۹۷ دقیقه توپ را روی زمین به گردش درآوردیم. هرچند که بازیکنان ما با توجه به تمرینات باید در میدان هم آموخته هایشان را ارایه کنند اما ما نیاز به کار دو برابری داریم که بهتر شویم. به هر حال یکی از اهداف من این است که فوتبال مدرنی را ارایه بدهیم.

وی افزود: ما به بازیکنان آموزش می‌دهیم که روز به روز بهتر شوند و فوتبال بهتری را ارائه بدهند. جا دارد که به بازیکنانم تبریک بگویم بازی در خانه کار راحتی نیست ضمن اینکه باید بگویم شرایط زمین جالب نبود و چمن کمی بلند بود. و این شرایط چمن باعث شد که نتوانیم به بازی سرعت بدهیم پاس‌های سریعی بدهیم. 

استان تصریح کرد:‌ بازیکنانم حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند اما هم به آنها و هم به هواداران باید تبریک بگویم هواداران ما را حمایت کردند و نبود یک بازیکن مان را جبران کردند. با این روندی که در پیش گرفته‌ایم می‌توانیم در آینده بازی‌های زیباتری انجام بدهیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان با  اشاره به جذب بازیکنان خارجی گفت: نکته‌ای که در مورد بازیکنان خارجی فولاد باید بگویم این است که آنها باید یک سروگردن بالاتر از بازیکن ایرانی باشند. امیدوارم در آینده بهتر از اینها عمل کنند. هفته آینده مصدومان تیم از جمله جلالی، سروش رفیعی و ایوب والی به تیم اضافه می‌شوند. امروز تعدادی کمی از بازیکنان بزرگسال را در اختیار داشتیم ان‌اشاءالله در آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی تأکید کرد: من اکنون سرمربی فولاد هستم و اعلام می‌کنم فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند و کار کنند که به دنبال کار باشند و فقط به دنبال سود مالی نباشند. باشگاه فولاد شرایط مساعدی را برای تمرین بازیکنان مهیا کرده است و کسی که نمی‌تواند خودش را با شرایط انطباق بدهد جایی در این تیم ندارد کسی در باشگاه فولاد می‌ماند که بخواهد کار کند در غیر این صورت درها باز است و او می‌تواند از باشگاه برود. 

استان در مورد وضعیت بازیکنان گفت: به هر حال من می‌توانم تا قبل از حضور بازیکنان در زمین به آنها آموزش بدهم اما در میدان آنها می‌توانند کار کنند و دیگر من نمی‌توانم وارد زمین شوم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: در بازی قبلی با سپاهان داور پنالتی دقیقه ۷۰ ما را نگرفت امشب هم از اشتباهات داوری متضرر شدیم. بازیکنان ما در محوطه جریمه به زمین افتادند و کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند اما ما از اشتباه دارو متضرر شدیم.

استان در مورد اخراج بازیکن فولاد با کارت قرمز گفت:‌ تارتا به خاطر خطایی که کرد اخراج شد اما در نیمه اول بازیکن ماشین‌سازی روی دورقی همین تکل را زد و فقط داور به او کارت زرد نشان داد. بازیکنان‌مان باید سرشان را بالا بگیرند از عملکرد آنها راضی هستم و اکنون باید به فکر بازی مهم هفته آینده با پدیده باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.