*باید به این نکته توجه داشت که دشمن با هدف فاصله انداختن بین ما لحظه به لحظه ما را رصد می‌کند.ادعا نمی‌کنم که نقدی به دولت وارد نیست ولی برای حفظ حریم‌ها هر نقدی را نباید پشت تریبون گفت.

*مشکل ما جایی است که فکر می‌کنیم متولی امور جاری مردم تنها دولت است در حالی که این گونه نیست.  باید قبل از اینکه دیگران مشکلات را بزرگ کنند خودمان به آن بپردازیم تا اعتماد‌سازی شود.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد

*از طرفی رسانه‌های داخلی نباید با رسانه‌های بیرون هماهنگ و همسو شوند چرا که نتیجه آن موجب شکست می‌شود.ما باید به جای خودزنی به فکر هم‌افزایی باشیم چراکه دشمن، نظام و مردم را هدف قرار داده است نه دولت.

*نباید از اشکالات دفاع کنیم این خوب نیست، به هر حال ما همه مسلمان هستیم. باید اشتباهات خود را قبول کنیم ودر جهت اصلاح آن قدم برداریم.

* تعامل ما با دولت نتیجه بخش بوده است.خوشبختانه مشکلات جامعه مددجویان ما کم شده ولی معتقدیم باید به آنها هم دولت وهم مجلس بیشتر رسیدگی و توجه کنند چون افراد قدردانی هستند. از این‌رو چندی پیش مکاتباتی با دولت و سران قوا انجام دادیم که در آن برای رسیدگی به مددجویان تأکید کردیم چرا که به نظر می‌رسد برای این قشر آسیب دیده تصمیمات کمتری اتخاذ شده  حتی شاید تأخیر هم شده است. باید به‌دلیل فشار روی این قشر تصمیمات زودتر انجام شود مثلاً اگر قرار است کالا و خدمات حمایتی ارائه شود زودتر و خارج از اولویت انجام شود چون به نظر می‌رسد تصمیمات کند صورت می‌گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.