مهدی مجیدی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ضرب و شتم دو تن از معلمان در مدرسه قلی‌زاده اظهار کرد: درگیری توسط یکی از دانش آموزان مدرسه و دو تن از معلمان صورت گرفته که از طرف مدیرکل آموزش و پرورش تایید شده و در دست بررسی است.

 

وی ادامه داد: بررسی این موضوع نیازمند استعلام نیروی انتظامی، اورژانس و گزارش شاهدان ماجراست تا بتوانیم به‌ درستی مشکل را حل کنیم.

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان بیان کرد: در این ماجرا دو طرف مقصر بوده که اولیا مدعی هستند که بخشی از مشکل از سمت معلم بوده که تاکنون جزییات آن مشخص نشده است و این برخورد در اداره کل آموزش و پرورش، دستگاه تعلیم و تربیت، سازوکار نظارتی و قانون مخصوص به خود را دارد.

 

مجیدی‌فر گفت: ما تلاش می‌کنیم در مدارس امر اموزش را انجام داده و بر اساس قوانین رفتار کنیم و از اولیا نیز خواهشمندیم که قوانین موجود را در نظر داشته باشند.

 

وی افزود: اتفاقی که امروز شاهد آن بوده‌ایم بر خلاف قانون و از جانب اولیا بوده که از طرف مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

 

مجیدی‌فر گفت: مدرسه فضای مقدسی است و هیچگاه نباید این حرمت شکسته شود و معلم به عنوان ستون اصلی آن نباید مورد بی‌احترامی قرار بگیرد.

 

وی تصریح کرد: اگر تخلفی صورت می‌گیرد باید از طریق قانون اداره کل ارزیابی و رسیدگی به شکایت در اداره آموزش وپرورش صورت بگیرد و  قانونی انجام شود تا شاهد این چنین اتفاقات نباشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.