سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به این منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۴ مهرماه از محورهایکرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۳ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ عصر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: در محور هراز نیز تردد تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهرماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.