حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به جلسه عصر امروز ( چهارشنبه) برخی چهره‌های اصلاح طلب با رئیس جمهور گفت: در این جلسه که با حضور شخصیت‌های سیاسی و احزاب اصلاح طلب برگزار شد، در ارتباط با موضوعات مختلف بین المللی و داخلی صحبت شد.

وی افزود: در این جلسه  اتفاقاتی که در سطح بین المللی و داخلی در یک سال گذشته به وقوع پیوسته، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح طلب نقطه نظرات خود را در ارتباط با مسائل مختلف اعم از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بیان کردند و آقای روحانی نیز در ارتباط با موضوعات مختلف کشور توضیحاتی را ارائه داد و دلیل برخی از اقدامات دولت در ماه‌های اخیر را تشریح کرد.

کمالی با بیان اینکه در این جلسه تمامی مهمانان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، اظهار داشت: مسائل مختلف در این جلسه از جمله انتقاداتی که به عملکرد دولت بود، مطرح شد. همچنین بحث درباره  نظرات گروه‌های حزبی و دانشگاهی و گروه‌های تخصصی و بازسازی اعتماد عمومی از محورهای اصلی این نشست بود.

دبیرکل حزب اسلامی کار در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور در این نشست به چه نکاتی اشاره کرد، گفت: رئیس جمهور نیز بیشتر به بیان توضیحاتی درباره مباحثی که از سوی شرکت کنندگان  مطرح شده بود و همچنین علت برخی کاستی‌ها و مسائلی که تاکنون در کشور به نتیجه نرسیده مطالبی را بیان کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور در رابطه با گمانه زنی‌های که درباره تغییرات در کابینه مطرح است نیز مطلبی بیان کرد؟ تصریح کرد:‌ در این رابطه رئیس جمهور توفع داشت که فراکسیون امید همکاری بیشتری با دولت داشته باشد. در همین رابطه چند نفر از اعضای فراکسیون امید در مجلس حضور داشتند و به مباحث مطرح شده از سوی رئیس جمهور  پاسخ دادند.

کمالی  ادامه داد:  بنده شخصا در انتهای جلسه از رئیس جمهور در خواست کردم که دولت تکلیف برخی  اعضای کابینه و وزارتخانه‌هایی که بدون وزیر هستند و همچنین استاندارانی که دولت قصد تغییر آنها را دارد را در اسرع وقت مشخص کنند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.