امیرحسین فتحی در اقدامی ملی قبل از بازی پرسپولیس با السد با مدیر و بازیکنان این تیم تماس گرفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد چون قرمزها را نماینده ایران در آسیا می دانست و برخوردی ملی داشت اما جو دو قطبی فوتبال و کری های همیشگی سبب شد هواداران استقلال به شدت از این رفتار مدیرشان شاکی شوند چون تقریبا تنها دستاویزی که در سال های اخیر برای کری های دو جانبه استقلال و پرسپولیس باقی مانده، همین فینالیست آسیا نشدن یاران برانکو است. 

برای همین آنها اعتراضات زیادی به فتحی داشتند. طوری که این اتفاق به یک بحران برای آبی ها بدل شد و حتی مشاوران و نزدیکان فتحی به او برای رسانه ای کردن این خبر خرده گرفتند. 

جدیدترین خبر اما این است که مدیرعامل استقلال  و وزیر ورزش و جوانان قصد دارند اول آبان با حضور در ورزشگاه آزادی بازی نماینده ایران مقابل تیم قطری را درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از نزدیک تماشا کنند.

در ماه های گذشته هواداران استقلال انتقادهای زیادی از تبعیض میان دو تیم داشتند. ادعاهایی که نگاهی به فهرست هزینه کرد دو تیم آن را رد می کند اما شاید خبری کردن اخباری حساسیت برانگیز، آن هم از سه هفته زودتر تنها شرایط را برای استقلال که این روزها غرق در حاشیه هاست، بیشتر و بیشتر می کند. رفتارهایی که بی شک بی دلیل هستند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.