به گزارش تایمز ، «رووین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی، از آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان خواست تا از حمایت برجام دست بردارد و به کارزار تحریمی آمریکا علیه ایران بپیوندد.

بنا به گزارش وب‌سایت «تایمز اسرائیل» رئیس رژیم صهیونیستی  روز پنج‌شنبه در دیدار با آنگلا مرکل در قدس اشغالی از وی خواسته است آلمان به منظور به اصطلاح تضمین «ثبات و امنیت جهان»، به تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایرانملحق شود.

او همچنین  از برلین خواسته از تلاش برای دستیابی به راه‌های دورزدن تحریم‌ها علیه ایران و حفظ برجام دست بردارد.

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌گویی‌های خود خطاب به صدراعظم آلمان با بیان اینکه «از نظر اسرائیل هم‌اکنون بهترین زمان پیوستن به کارزار تحریمی علیه ایران است و نه دورزدن تحریم‌ها» ، ایران را به یک «جانور» تشبیه کرد و مدعی شد: «جانور ایرانی را باید گرسنگی داد و نه غذا و این تنهاترین راه برای تضمین امنیت جهان است».

صدراعظم آلمان نیز در واکنش به این سخنان گفت اسرائیل و آلمان گفتگوهای خود درباره این مسئله (هسته‌ای) و برجام ادامه خواهند داد.

به نوشته «تایمز اسرائیل» این مقام رژیم صهوینیستی همچنین از  آنگلا مرکل به دلیل حمایت‌هایش از اسرائیل قدردانی کرد.

صدراعظم آلمان روز چهارشنبه همراه با اعضای کابینه خود وارد فلسطین اشغالی شد. آنگلا مرکل پیش از دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی در یک نشست مطبوعاتی مشترک، هم‌صدا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مدعی شد: ایران نباید اجازه داشتن سلاح هسته‌ای یا حضور نظامی در سوریه را داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.