برخی خبرها از داخل باشگاه حکایت از وقت‌دهی دوباره شاکیان به استقلال حکایت داشت که مسوولان این باشگاه با تغییر خبر عنوان می‌کردند که با طلبکاران تسویه‌حساب شده در حالی که اصل ماجرا چیز دیگری است. به جریان افتادن شکایت دوباره تیموریان علیه باشگاه استقلال می‌تواند تمام این تلاش‌ها را به چالش بکشد و باشگاه استقلال را وارد فاز تازه‌ای از مشکلات مالی کند. اینکه پیش‌تر گفته می‌شد تیموریان با باشگاه استقلال تسویه‌حساب کرده خبری کاملا نادرست بود چراکه این بازیکن هنوز مابقی طلبش را از باشگاه استقلال نگرفته و با وجود درخواست‌های پی‌در‌پی، باشگاه استقلال از پرداخت آخرین قسط او خودداری کرده است.

این وضعیت در حالی ادامه دارد که در توافق باشگاه استقلال با تیموریان این باشگاه به بازیکن سابقش تعهد داده چنانچه دوباره در پرداخت‌های خود خلف وعده انجام دهد، آن بخشی از مطالبات که توسط آندو به باشگاه استقلال بخشیده شده بود، دوباره به الباقی طلب بازگردد. با توجه به اینکه باشگاه استقلال دوباره بدقولی کرده و طبق قراری که با آندو داشته مطالبات این باشگاه را پرداخت نکرده، درنتیجه آن بخش از پولی که تیموریان به باشگاه بخشیده بود دوباره به مطالبات این بازیکن بازمی‌گردد. در واقع همان مشکلی که در زمان مدیریت سید رضا افتخاری برای باشگاه استقلال به‌وجود آمد، این‌بار نیز در زمان مدیریت فتحی برای باشگاه استقلال تکرار شده و مشخص نیست مدیران کنونی باشگاه استقلال چرا همان راهی را می‌روند که مدیران سابق رفته‌اند.

بدون شک اگر باشگاه استقلال روی مدار اعتمادسازی حرکت کند، شاکیان نیز به آنها زمان کافی برای پرداخت مطالبات خود خواهند داد اما وقتی شاکیان می‌بینند میان سیاستگذاری‌های مدیران گذشته با مدیران فعلی هیچ تفاوتی وجود ندارد، بیشتر برای دریافت دستمزد باقی‌مانده خود ترغیب به شکایت و حتی پیگیری از مراجع بالاتری همچون فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شوند.  به هر حال باشگاه استقلال در ماجرای توافق با تیموریان دوباره دچار مشکل شده و این‌طور که پیداست باید هرچه زودتر در این راستا اقدام‌های عملی انجام دهد تا تیموریان به‌همراه وکیلش ترغیب به شکایت از این باشگاه نشوند.

باشگاه‌نشین‌های استقلال نباید از یاد ببرند که پرونده‌های بازی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند همچنان آنها را تهدید می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.