سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۱۳ مهرماه یک مورد آتش‌سوزی در خیابان مجیدیه شمالی، میدان بهشتی، کوچه ذاکری به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و در مدت دو دقیقه و ۳۰ ثانیه سه ایستگاه همراه با امکانات به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه یک واحد ۷۰ متری در طبقه دوم این ساختمان ۶ طبقه ۱۸ واحدی دچار حریق شده بود و در ادامه طبقات بالاتر را نیز فرا گرفته بود.

آتش سوزی خیابان مجیدیه یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت

ملکی با اشاره به اینکه افراد ساکن در ساختمان در طبقات محبوس شده بودند گفت: با توجه به شرایط بلافاصله عملیات آغاز شد و آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش همراه با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالا رفتند و افرادی که در دود غلیظ حبس شده بودند را خارج کردند.

وی افزود: در حین انجام عملیات اطفای حریق آتش‌نشانان با پیکر بیهوش مردی تقریبا ۶۰ ساله مواجه شدند و او را از ساختمان خارج کردند، اما متاسفانه با وجود حضور عوامل اورژانس و انجام معاینات اولیه مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است. وی در همان واحدی حضور داشت که آتش‌سوزی در ابتدا شروع شده بود.

آتش سوزی خیابان مجیدیه یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی آتش نشانی گفت: آتش‌نشانان تمامی افراد حاضر در ساختمان را خارج کردند و دو مرد که دچار دودگرفتگی شده بودند نیز به عوامل اورژانس تحویل دادند، در نهایت با تلاش آتش‌نشانان آتش‌سوزی مهار شد و در حال حاضر کارشناسان برای یافتن علت حادثه در محل حضور دارند.

آتش سوزی خیابان مجیدیه یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.