«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تهدید جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره سازمان‌دهی تظاهرات جدید در مرز غزه هشدار داد.

لیبرمن در صفحه شخصی توئیتر خود با ادعای اینکه یک ماه گذشته را بدون خشونت در مرز غزه طی کرده‌اند، نوشت: «ماه اول (سال یهودیان) همانطور که برنامه‌ریزی کرده بودیم، طی شد؛ بدون خشونت آتش‌افروزانه از سوی شورشیان در مرز غزه».

وی سپس با تقدیر از نظامیان صهیونیست که تظاهرات کنندگان در مرز غزه را به خاک و خون می‌کشند، به حماس هشدار داد: «تعطیلات تمام شده است و سران حماس باید این را در نظر داشته باشند».

این در حالی است که جمعه قبل، نظامیان صهیونیست با شلیک مستقیم گلوله‌های جنگی به سمت تظاهرات کنندگان فلسطین در مرز غزه، 7 نفر را شهید و بیش از 500 تن را زخمی کرده و به اذعان رسانه‌های اسرائیلی، یکی از خونین‌ترین روزهای تظاهرات بازگشت را رقم زدند. 

راهپیمایی‌های حق بازگشت به سرزمین‌های اشغالی از  ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر آغاز شد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.