آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی دقایقی پیش در خطبه‌های نماز جمعه اراک که در حال برگزاری است با اشاره به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم امروز کشور مراقبت از بیت المال است که در این راستا در هفته‌های اخیر پیگیر موضوع خصوصی سازی پالایشگاه شازند بوده و هستیم و اجازه نمی‌دهیم این پالایشگاه و اموال آن غارت شود.

وی افزود: برخی با پرونده و آمارسازی قصد دارند بگویند این پالایشگاه زیان‌ده است، چطور ممکن است چنین مجتمع بزرگی زیان ده باشد که روزانه ۱۷.۵ میلیون لیتر بنزین سوپر و ۳ میلیون لیتر بنزین هواپیما تولید می‌کند، مگر از این روند پیگیری خصوصی سازی و آمارسازی دروغین خیانتی بزرگتر هم سراغ داریم؟

امام جمعه اراک بیان کرد: موضوع را پیگیری کردیم، گزارشات را به رهبرمعظم انقلاب منعکس کردیم معظم له هفته اخیر تدبیر و دستور ویژه ای صادر کردند، بنده هم با سابقه بسیار در حوزه اقتصاد در مجلس، در مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری اصول و قواعد دقیق اقتصاد را علمی و کارشناسانه می‌شناسم و نمی‌گذارم کسی سر مردم و ما کلاه بگذارد و منابع را غارت کند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: اتفاقا کسی به عنوان کارشناس تماس گرفت که بیاید ما را ببیند و در این باره لابد توجیه کند یا با هدیه ای سکه ای ما را مجبور به سکوت کند درحالی که به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی قدمی از منافع کشور عقب‌نشینی نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم غارتگران برای غارت بیت المال اقدامی کنند و تا زنده هستم در مقابل این دغل بازی سودجویان می‌ایستم.

قوای مسلح اقتدار جمهوری اسلامی ایران را رقم می‌زنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی را به همه کارکنان پرتلاش سبزپوش ناجا تبریک می‌گوییم، قوای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و دستگاه‌های امنیتی عامل اقتدار کشور هستند.

وی افزود: در روزی که قصد خداحافظی از وزارت اطلاعات را داشتم چراکه برخی در دولت اصلاحات حضور بدون اغماض ما را برنمی تابیدند اعلام کردم اگر باز هم قرار به انتخاب پستی داشته باشم باز هم همین اقدامات و کار امنیتی است چراکه عامل اقتدار نظام شدن یکی از بزرگترین و مهمترین داشته ها و افتخارات یک فرد می تواند باشد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: اگر امنیت نباشد زندگی و آسایش در زندگی معنایی ندارد و طبق روایات یکی از مهمترین اتفاقاتی که امام عصر(عج) در زمان ظهورشان خواهند داشت اقامه عدالت و گسترش امنیت در دنیا خواهد بود.

امام جمعه اراک بیان کرد: امروز دفاع از مرزها اعم از آبی، زمینی و هوایی کار بزرگی است که برعهده قوای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی است بنابراین مردم باید قدرشناس پلیس باشند و در کنار این پلیس هم قدرشناس مردم با خدمت گذاری بیشتر و بهتر باشد.

وی افزود: عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران در مقابله و جهاد با فساد، پارتی بازی و قطع دست دزدان و غارتگران بیت المال است که باید مورد توجه مسئولان امنیتی و انتظامی همواره قرار بگیرد.

رزمایش عاشورائیان به دنیا فهماند جمهوری اسلامی ایران بن بست ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاطم ارزی کشور گفت: یکی از مشکلات در این مدت موضوع ارز بود که باید مردم و مسئولان کنار هم برای حل آن اقدام کنند این درحالی است که دشمن تلاش دارد با ایجاد جنگ ارزی منطقه را بهم بریزد به طوری که ترکیه بیش از ۳۰۰ دلال ارزی را در کشورش دستگیر کرد.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل دشمنان همیشگی ایران اسلامی هستند حتی پیمان مودت آمریکا و ایران که ۶۰ سال پیش منعقد شد را هم زیرپا گذاشته و آمریکا اعلام کرده دیگر به این پیمان هم وفادار نیست چون توانستیم در لاهه این کشور جنایتکار را محکوم کنیم.

دری نجف‌آبادی افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی روز گذشته باصلابت و اقتدار فرمودند اجازه نمی‌دهند کسی برای بازکردن درب برای دشمن اقدام کند و این مهمترین پیام ما برای امریکایی‌ها است و تا آخرین لحظه و توان پای تدابیر و سخنان رهبرانقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به رزمایش سراسری عاشورائیان گفت: رزمایش روز گذشته که باحضور صدها هزار بسیجی در کشور و صدهزار نفر در تهران برگزار شد عظمت، شخصیت و قدرت ملی ایران را به رخ دنیا کشاند و نشان داد ملت ایران بن بست ندارد و اگر بن بستی باشد برای دشمنان ما خواهد بود.

وی عنوان کرد: ما نشان دادیم اگر بار دیگر تحریم شوی باز هم انقلابی و مقتدر راهی برای عبور از مشکلات خواهیم یافت و با برنامه مقتدرانه و تدبیر خود بر دهان دشمن خواهیم کوبید و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمن خواهیم کشید.

دری نجف‌آبادی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر داعش گفت: حرکت اخیر سپاه زهرچشم خوبی از دشمن گرفت و قدرت نظام اسلامی را به رخ دشمن کشاند و به آنها فهماند اگر کسی قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشته باشد با ضربه مهلکی جواب خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی مورد تهاجم قرار گیرد پاشخ به تهاجم به مراتب سخت تر، قاطع تر و پشیمان کننده تر برای دشمنان خواهد بود  بنابراین مردم باید قدرشناس مدافعان امنیت و اقتدار کشور باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.