تیم‌های نساجی و مس کرمان قرار بود امروز (شنبه) در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر بروند، اما این بازی لغو شد.

مسئولان برگزاری بازی پس از بررسی وضعیت ورزشگاه شهید وطنی، به دلیل بارش شدید باران این دیدار را لغو کردند و طبق قانون این بازی باید ۲۴ ساعت بعد برگزار شود.

‍ شکست ثانیه پایانی نام آوران رسالت

خبر دیگر اینکه، در سالن مرحوم هاشمی نسب ساری دو تیم نام آوران رسالت و نفت امیدیه به دیدار هم رفتند. برق شهر ساری ۴۵ دقیقه قبل از آغاز مسابقه قطع شد و دو تیم در نور اندک برق اضطراری سالن مشغول گرم کردن شدند.

دیدار با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز و در ابتدای این دیدار تیم رسالت که به شدت حملات خود افزوده بود روی شوت آرش خلیل پور توانست دیرک دروازه نفت امیدیه را به لرزه درآورد. اما در دقیقه سوم نیمه نخست برق سالن مجددا قطع شد و مدتی طولانی این قطعی برق ادامه داشت.

تماشاگران ساروی که از قطعی برق کلافه بودند کم کم سالن را ترک کردند و بار دیگر با وصل شدن برق بازی ادامه پیدا کرد و باز هم در ۹ دقیقه به پایان نیمه نخست باز هم برق شهر قطع شد.

سالن هاشمی نسب ساری دیگر از جمعیت ابتدای بازی خالی شده بود و کسی تصور نمی‌کرد که این دیدار امروز به اتمام برسد. توقف‌های طولانی در بازی از تب و تاب حملات رسالت کاسته بود و باعث شد تا شرایط برای تیم میهمان راحت تر شود و نفتی‌ها  در میدان با آرامش و‌ تمرکز بیشتری بازی کنند .

بازی پس از وصل شدن مجدد برق ادامه پیدا کرد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم تیم نام آوران رسالت که ایمان احمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت به شدت حملات خود افزود و نتوانستند از موقعیت‌های بدست آمده استفاده کنند.

در ادامه کار تیم رسالت با بازی پنج نفره پاور پلی توانست توسط مهران رضاپور به گل تساوی دست پیدا کند و در سه دقیقه پایانی کار را با پاورپلی دنبال کردند تا به هر سه امتیاز بازی دست پیدا کنند اما در کمال ناباوری در ثانیه پایانی حسن حیاتی توانست گل حساسی برای نفتی‌ها به ثمر برساند و ضربه این بازیکن در حالی که در لحظه ورود به دروازه زمان بازی به پایان رسیده بود اما چون زمان زدن ضربه قبل از به پایان رسیدن زمان بازی بود گل صحیح اعلام شد تا تیم نفت امیدیه پیروز این دیدار باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.