روز گذشته انتشار تصویر اتوبوس منقش به لوگوی باشگاه پرسپولیس در خط مسافربری بین شهری سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

 

رضا چراغی، خریدار اتوبوس پرسپولیس در این باره خبرنگار ایلنا می‌گوید: شغل من رانندگی اتوبوس است و از سال ۹۰ به این کار مشغول هستم. این اتوبوس را از کارخانه عقاب خریداری کردم؛ باشگاه پرسپولیس به این کارخانه بدهی داشته و سند این اتوبوس در اختیار کارخانه بود؛ نتوانستند بدهی‌شان را پرداخت کنند و کارخانه اقدام به فروش آن کرد. 

او ادامه داد: با این ماشین کار می‌کنم و تا به امروز هم فرصت نشده که به تغییر دکوراسیون داخل آن بپردازیم. این اتوبوس در اختیار من است و با آن کار می‌کنم. دلیل اینکه تصمیم گرفتم این اتوبوس را بخرم لوگو و زیبایی آن نبوده؛ اتوبوس پرسپولیس کم کار کرده و آماده مسافرت در جاده‌هاست. قیمت اتوبوس برای من یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان بوده و به همین قیمت هم خریداری کردم.

چراغی

چراغی در پاسخ به این سوال که اعلام کرده بود تصمیم دارد اتوبوس باشگاه استقلال را هم خریداری کند و آن را به تراکتور اهدا کند، گفت: ان شاء الله، اتوبوس که ندارد اما اگر تصمیم به فروش داشته باشند خریدار هستیم؛ اتوبوس معمولی هم باشد فرقی ندارد.

چراغی گفت: البته که تراکتور این روزها با جت اختصاصی پرواز می‌کند و وضعیت اقتصادی مناسبی دارد اما دوست دارم برای تیم مجبوبم یک اتوبوس خریداری کنم که در مسافرت‌های بین شهری از آن استفاده کنند. طرفدار تراکتورسازی هستم اما به آن صورت فرصت ندارد که نتایج آن را جدی پیگری کنم چون اکثر اوقات در جاده هستیم و اگر وقت باشد بازی‌ها را نگاه می‌کنم.

چراغی در پاسخ به این سوال که تمایل دارد راننده باشگاه تراکتورسازی باشد، پاسخ داد: اگر که افتخار بدهند دوست دارم این کار را انجام بدهم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.